Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:34 Del Skrevet fredag kl 00:34 Maskinfører skrev (25 minutter siden): Fine denne 😀😀 Ja, veldig fin! 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:35 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:35 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, veldig fin! Ja hun var nydelig 😀😀❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:36 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:36 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Ikke lov med dyr, så kan dessverre ikke det.🙁 Nei stemmer det ☹️☹️😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:38 Del Skrevet fredag kl 00:38 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja hun var nydelig 😀😀❤️ Ja, er en grunn til hun er profilbildet mitt overalt. 🍐 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Nei stemmer det ☹️☹️😻😻 Ja og kan ikke ha fremmede katter inne. 🥲 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:39 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:39 (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, er en grunn til hun er profilbildet mitt overalt. 🍐 Ja og kan ikke ha fremmede katter inne. 🥲 Nei kan ikke det ☹️😻😻 ja hun er fin 🐴🐴🐴🦄🦄🦄 Endret fredag kl 00:39 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:40 Del Skrevet fredag kl 00:40 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei kan ikke det ☹️😻😻 ja hun er fin 🐴🐴🐴🦄🦄🦄 Husker godt Frida ssom hadde på seg refleksvest. Fin dame🐈⬛ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:43 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:43 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Husker godt Frida ssom hadde på seg refleksvest. Fin dame🐈⬛ Ja Frida var fin katten pappa etterlot seg det datteren til Fia og søstrene til Lussi Maja Susi Født 23 Juli 2006 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:44 Del Skrevet fredag kl 00:44 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja Frida var fin katten pappa etterlot seg det datteren til Fia og søstrene til Lussi Maja Susi Født 23 Juli 2006 😻😻 Frida savnet nok pappaen din så mye at hun ville til han.🐈⬛ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:46 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:46 (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Frida savnet nok pappaen din så mye at hun ville til han.🐈⬛ Ja hun gjorde nok det om hun husket han i det hele tatt hadde ikke sett henne på 3-4 år 😻😻 men hørte stemmen i telefon da 😻😻🐈⬛🐈⬛ Endret fredag kl 00:46 av Maskinfører Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:48 Del Skrevet fredag kl 00:48 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja hun gjorde nok det om hun husket han i det hele tatt hadde ikke sett henne på 3-4 år 😻😻 men hørte stemmen i telefon da 😻😻🐈⬛🐈⬛ Katter tror jeg kan kjenne igjen stemmen. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:48 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:48 Er så deilig og ha en Tuss som varmer enn 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:49 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:49 (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Katter tror jeg kan kjenne igjen stemmen. Ja de kan muligens det pappa sa de hadde hjerne på størrelse med ei nøtt ☺️☺️😻😻 Endret fredag kl 00:49 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:50 Del Skrevet fredag kl 00:50 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Er så deilig og ha en Tuss som varmer enn 😻😻 Tuss tenker nok slik: Så godt å ha en maskinfører som varmer meg. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:51 Del Skrevet fredag kl 00:51 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja de kan muligens det pappa sa de hadde hjerne på størrelse med ei nøtt ☺️☺️😻😻 Kattens hjerne er omtrent på størrelse med en valnøtt🌰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:52 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:52 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tuss tenker nok slik: Så godt å ha en maskinfører som varmer meg. Ja han tenker nok slik 😻😻 men han skjønner ikke at er han som varmer meg 😻😻😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:53 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:53 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Kattens hjerne er omtrent på størrelse med en valnøtt🌰 Ja det stemmer det 🌰🌰🌰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:54 Del Skrevet fredag kl 00:54 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja han tenker nok slik 😻😻 men han skjønner ikke at er han som varmer meg 😻😻😋😋 Men du varmer nok han også🔥 Potene blir fort kalde, så synes synd på kattene som er ute på vinteren. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 00:56 Forfatter Del Skrevet fredag kl 00:56 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men du varmer nok han også🔥 Potene blir fort kalde, så synes synd på kattene som er ute på vinteren. Ja kanskje det 🔥🔥ja synes synd på de jeg også kalde poter ☹️☹️😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet fredag kl 00:58 Del Skrevet fredag kl 00:58 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja kanskje det 🔥🔥ja synes synd på de jeg også kalde poter ☹️☹️😻😻 Ja, finnes noen som har fryset seg ihjel også. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:01 Forfatter Del Skrevet fredag kl 01:01 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, finnes noen som har fryset seg ihjel også. Ja gjør det ☹️☹️😻😻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå