Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:32 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:32 Denna må bare bestilles til jul altså 😀 https://moomin.no/collections/kaffe/products/snorkfroken-sjokolade-kaffe-250g-bergstrands-kafferosteri 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:33 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:33 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): 😲 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet torsdag kl 23:35 Del Skrevet torsdag kl 23:35 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Denna må bare bestilles til jul altså 😀 https://moomin.no/collections/kaffe/products/snorkfroken-sjokolade-kaffe-250g-bergstrands-kafferosteri Fin gave til dama di. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:35 Del Skrevet torsdag kl 23:35 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Denna må bare bestilles til jul altså 😀 https://moomin.no/collections/kaffe/products/snorkfroken-sjokolade-kaffe-250g-bergstrands-kafferosteri 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:37 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:37 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:37 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:37 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Fin gave til dama di. Ja er det 🥰 🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:38 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:38 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Fin gave til dama di. Ja er det 🥰 🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:38 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:38 Pappa sov ikke han druntet 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet torsdag kl 23:39 Del Skrevet torsdag kl 23:39 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja er det 🥰 🥰 Ja, håper du får noe bra du også 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:40 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:40 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, håper du får noe bra du også Ja får håpe det håper du får noe fint også 😳 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet torsdag kl 23:41 Del Skrevet torsdag kl 23:41 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja får håpe det håper du får noe fint også 😳 Ønsker ikke så mye til jul egt. Føler det ofte bidrar til overforbruk og for mange ting i hus. Men litt sminke og parfyme skader ikke🤔 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:44 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:44 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ønsker ikke så mye til jul egt. Føler det ofte bidrar til overforbruk og for mange ting i hus. Men litt sminke og parfyme skader ikke🤔 Ja jeg er enig der sånn 😀 nei det skader ikke 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet torsdag kl 23:48 Del Skrevet torsdag kl 23:48 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja jeg er enig der sånn 😀 nei det skader ikke 😀 Ja, for min del blir jeg glad om jeg får noe nyttig som en kjøkkenmaskin. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:49 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:49 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, for min del blir jeg glad om jeg får noe nyttig som en kjøkkenmaskin. Ja kjøkkenmaskin må man ha 😀 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet torsdag kl 23:50 Del Skrevet torsdag kl 23:50 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja kjøkkenmaskin må man ha 😀 😀 Ja, eller falske blomster 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:53 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:53 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, eller falske blomster Ja det kan også være noe 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet torsdag kl 23:54 Del Skrevet torsdag kl 23:54 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det kan også være noe 😀 Ja, du må jo pynte til når dama skal kanskje flytte inn 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:55 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:55 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, du må jo pynte til når dama skal kanskje flytte inn Ja må jo det 😀 pynte med kjøkkenmaskin 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet torsdag kl 23:55 Del Skrevet torsdag kl 23:55 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja må jo det 😀 pynte med kjøkkenmaskin 😀😀 Ja eller den dyre kaffemaskinen. Hva skjedde med den planen om å kjøpe den? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:56 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 23:56 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja eller den dyre kaffemaskinen. Hva skjedde med den planen om å kjøpe den? Er kjøpt den 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå