Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Skjer a Cia? Cassidy Tvillingene bare henger her, og poster på spreng i trådene vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Jeg holder øye med trådene her, jeg også 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Cassidy Tvillingene merker det.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Cassidy Tvillingene fikk lyst til å si Kra Kra nå vi.🤣🤣 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. februar Forfatter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Maskinfører skrev (4 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Delvis skrev (3 minutter siden): Kråker er kloke dyr 🙂 Cassidy Tvillingene synes at både ravner, kråker og skjærer er kloke fugler. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. februar Forfatter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. februar Forfatter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at både ravner, kråker og skjærer er kloke fugler. De er det 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Maskinfører skrev (3 minutter siden): 🥰🥰 Maskinfører skrev (3 minutter siden): De er det 😀😀 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Skjærer er også kloke dyr? Da ble jeg enda klokere for nå vet jeg det 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Delvis skrev (2 minutter siden): Skjærer er også kloke dyr? Da ble jeg enda klokere for nå vet jeg det 🙂 Cassidy Tvillingene synes at alle dyr og fugler er kloke når det kommer til stykket, det er bare vi mennesker som har en tildens til å undervurdere andre arter.😉😉 1 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at alle dyr og fugler er kloke når det kommer til stykket, det er bare vi mennesker som har en tildens til å undervurdere andre arter.😉😉 Ja det tror jeg også det er mye sant i 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Delvis skrev (7 minutter siden): Ja det tror jeg også det er mye sant i 👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Det er bra 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det er bra 🥰🥰 Cassidy Tvillingene er glade for å få besøk av deg her i natt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å få besøk av deg her i natt.🥰🥰 Takk i like måte 🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå