Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi sier ikke at folk ikke har lov å drikke det, vi sier bare at vi ikke liker sukkerfribrus eller koffeinfrikaffe. Vi tenker at vi stopper denne diskusjonen før det kommer utav kontroll her inne.😉😉 Diskusjonen handlet om definisjoner, ikke om smak. Hva andre liker er opp til dem. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi sier ikke at folk ikke har lov å drikke det, vi sier bare at vi ikke liker sukkerfribrus eller koffeinfrikaffe. Vi tenker at vi stopper denne diskusjonen før det kommer utav kontroll her inne.😉😉 Har dere lært det siste av Uderzo ? 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja tror det ☹️👎 ja er godt om de drikker det pga helse ja sukkefribrus er ett viktig produkt men unngår det selv da 😀😀😀 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg respekterer og synes det er bra produkter for de som trenger det ❤️😀 Det er bra. Selv drikker jeg koffeinfri kaffe og sukkerfri brus fordi jeg liker smaken. Jeg mener at slike variant er bra og ikke skal fremstilles som den kunstige varianten når det ikke stemmer helt. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Det er bra. Selv drikker jeg koffeinfri kaffe og sukkerfri brus fordi jeg liker smaken. Jeg mener at slike variant er bra og ikke skal fremstilles som den kunstige varianten når det ikke stemmer helt. Du må selvfølgelig få bruke det 🤗🤗😻😻 ja veldig fint med sånt variant 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden (endret) @Maskinfører Jeg anbefaler å se deler av denne hvis du er interessert. Den handler om hva som er naturlige stoffer og om selve definisjonen: https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/sesong/2022/episode/KMTE31009221 Endret 7 timer siden av Kassettspiller 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Diskusjonen handlet om definisjoner, ikke om smak. Hva andre liker er opp til dem. Vi tenker at vi legger denne ballen død nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Drikker nesten ikke brus jeg. Men drikker Isklar og Bris. Og øll 😏 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Delvis skrev (2 minutter siden): Drikker nesten ikke brus jeg. Men drikker Isklar og Bris. Og øll 😏 Vi drikker brus, vi rører ikke alkohol.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Vi tenker at vi legger denne ballen død nå.😉😉 ⚽ ⚽ ⚽ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (8 minutter siden): @Maskinfører Jeg anbefaler å se deler av denne hvis du er interessert. Den handler om hva som er naturlige stoffer og om selve definisjonen: https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/sesong/2022/episode/KMTE31009221 Ja jeg skal se 🤗🤗 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg skal se 🤗🤗 Folkeopplysningen var en viktig del av min barndom. De laget også en episode om sukker og den var veldig interessant. Forresten trenger man bare å se starten av epsioden jeg lenket til som tok opp litt av det vi pratet om. Men er fint og kunnskapsrikt å se resten også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (6 minutter siden): ⚽ ⚽ ⚽ 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Folkeopplysningen var en viktig del av min barndom. De laget også en episode om sukker og den var veldig interessant. Forresten trenger man bare å se starten av epsioden jeg lenket til som tok opp litt av det vi pratet om. Men er fint og kunnskapsrikt å se resten også. Ja jeg husker den 😀 meget fint program det de tok opp masse viktig 😀😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja jeg husker den 😀 meget fint program det de tok opp masse viktig 😀😀 Ja, husker også Newton 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, husker også Newton Hæ Husker du han Isac nå ble vi imponerte.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Hæ Husker du han Isac nå ble vi imponerte.😉😉 Husker han fra skolen😉🍎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Husker han fra skolen😉🍎 Det gjør vi også, vi så også på Newton da vi var barn.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det gjør vi også, vi så også på Newton da vi var barn.😊😊 Nå er programmet lagt ned. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden (endret) Husker "Godt begynt". En serie om hvordan fikse og gjøre alt mulig. Ser den ikke på nett tv, men tok faktisk opptak av hele serien på video. Det var på 90 tallet. Edit: Sjekket. tok feil, det gikk på TV2 ikke Nrk. 1997. https://no.wikipedia.org/wiki/Godt_begynt Endret 6 timer siden av Delvis Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Nå er programmet lagt ned. Vi forstår, vi har ikke sett på tv siden desember 2016. Men vi har inntrykk av at alle bra program blir lagt ned. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå