Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Vi sier ikke at folk ikke har lov å drikke det, vi sier bare at vi ikke liker sukkerfribrus eller koffeinfrikaffe. Vi tenker at vi stopper denne diskusjonen før det kommer utav kontroll her inne.😉😉

Diskusjonen handlet om definisjoner, ikke om smak. Hva andre liker er opp til dem. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Vi sier ikke at folk ikke har lov å drikke det, vi sier bare at vi ikke liker sukkerfribrus eller koffeinfrikaffe. Vi tenker at vi stopper denne diskusjonen før det kommer utav kontroll her inne.😉😉

Har dere lært det siste av Uderzo ? 😀

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Ja tror det ☹️👎 ja er godt om de drikker det pga helse ja sukkefribrus er ett viktig produkt men unngår det selv da 😀😀😀

Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Ja jeg respekterer og synes det er bra produkter for de som trenger det ❤️😀

Det er bra. Selv drikker jeg koffeinfri kaffe og sukkerfri brus fordi jeg liker smaken. 

Jeg mener at slike variant er bra og ikke skal fremstilles som den kunstige varianten når det ikke stemmer helt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Det er bra. Selv drikker jeg koffeinfri kaffe og sukkerfri brus fordi jeg liker smaken. 

Jeg mener at slike variant er bra og ikke skal fremstilles som den kunstige varianten når det ikke stemmer helt.

Du må selvfølgelig få bruke det 🤗🤗😻😻 ja veldig fint med sånt variant 🤗🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Ja jeg skal se 🤗🤗

Folkeopplysningen var en viktig del av min barndom. De laget også en episode om sukker og den var veldig interessant.

Forresten trenger man bare å se starten av epsioden jeg lenket til som tok opp litt av det vi pratet om. Men er fint og kunnskapsrikt å se resten også.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (6 minutter siden):

Folkeopplysningen var en viktig del av min barndom. De laget også en episode om sukker og den var veldig interessant.

Forresten trenger man bare å se starten av epsioden jeg lenket til som tok opp litt av det vi pratet om. Men er fint og kunnskapsrikt å se resten også.

Ja jeg husker den 😀 meget fint program det de tok opp masse viktig 😀😀

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...