Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Er det så stor mangel på elektrikere? Kjente de deg fra før? Må jo nesten vurdere å gjøre slikt selv, men vil ikke dumme meg ut. Ja de kjenner meg fra før spesielt han ene som var kamerat av min avdøde fetter 😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, vi blir alltid så glade og varme i hjertene våre når våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Tusen Takk, vi blir alltid så glade og varme i hjertene våre når våre venner tenker på oss.♥️♥️ Selfølgelig når kroppsvarmen er på 37 °C Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja de kjenner meg fra før spesielt han ene som var kamerat av min avdøde fetter 😋 Å ja, så da er det ikke så lett som å stikke innom å få jobb på dagen. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Å ja, så da er det ikke så lett som å stikke innom å få jobb på dagen. Jo det kan det 😀 vil du bli elektriker ? 😀😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Jo det kan det 😀 vil du bli elektriker ? 😀😋 Tja, er vel en fin jobb det. Det høres nesten for godt ut til å være sant at man kan få jobb så lett utenom i helsesektoren 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Selfølgelig når kroppsvarmen er på 37 °C Vi tror ikke at kroppsvarmen er på 37 grader lengre etter sprengposting her inne.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tja, er vel en fin jobb det. Det høres nesten for godt ut til å være sant at man kan få jobb så lett utenom i helsesektoren Har du ikke hørt at det skrikes etter elektrikere ? 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Har du ikke hørt at det skrikes etter elektrikere ? 😀 Jeg har også hørt at det er stor etterspørsel etter IT-utdannede, men at mange likevel sliter med å få relevant jobb. Det er derfor ikke alltid lett å vite hva som faktisk stemmer. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi tror ikke at kroppsvarmen er på 37 grader lengre etter sprengposting her inne.🤣🤣👍👍 ❤️🔥 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg har også hørt at det er stor etterspørsel etter IT-utdannede, men at mange likevel sliter med å få relevant jobb. Det er derfor ikke alltid lett å vite hva som faktisk stemmer. ❤️🔥 Ja det kan jo stemme kanskje men nå tenker jeg mere på opplæring 😀😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det kan jo stemme kanskje men nå tenker jeg mere på opplæring 😀😀 Ja, men etterspørselen etter opplæring henger vel tett sammen med etterspørselen etter jobber? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Ja, men etterspørselen etter opplæring henger vel tett sammen med etterspørselen etter jobber? Mye mulig det 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Jeg har også hørt at det er stor etterspørsel etter IT-utdannede, men at mange likevel sliter med å få relevant jobb. Det er derfor ikke alltid lett å vite hva som faktisk stemmer. ❤️🔥 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det synes vi at er bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Mye mulig det 😀 Hadde vært rart om dem ville utdanne fagfolk som dem ikke trenger. 🤣 Uansett forsyn dere! ☕ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hadde vært rart om dem ville utdanne fagfolk som dem ikke trenger. 🤣 Uansett forsyn dere! ☕ Ja det hadde det men 😀 takk for Kaffen ☕☕☕☕☕☕ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hadde vært rart om dem ville utdanne fagfolk som dem ikke trenger. 🤣 Uansett forsyn dere! ☕ ☕☕😋😋 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det hadde det men 😀 takk for Kaffen ☕☕☕☕☕☕ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): ☕☕😋😋 Dere drikker så mye så 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå