Maskinfører Skrevet lørdag kl 22:34 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:34 @Kassettspiller hva er dette ? 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet lørdag kl 22:34 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:34 Maskinfører skrev (Akkurat nå): @Kassettspiller hva er dette ? 😀 Tuss! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 22:36 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:36 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tuss! Riktig 100 poeng til deg 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet lørdag kl 22:38 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:38 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Riktig 100 poeng til deg 😻😻 Savner kattene til @Pal Fungi 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 22:42 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:42 MR SPEED skrev (31 minutter siden): BEAT ❤️ hvis du lurer hva så spesielt med den sangen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ kiss ble verdens berømte natt over de la grunn av BEAT på b siden Trykk selv hør på sangen den er rolig da ikke bråkete da fineste sangen av KISS ♥️♥️ MR SPEED skrev (37 minutter siden): Bytt navn det går Ann jeg hadde navn som JOKINGNUTRIA før DR love så nå MR SPEED Vi husker da du hadde de navnene.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 22:42 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:42 Maskinfører skrev (8 minutter siden): @Kassettspiller hva er dette ? 😀 😻😻 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 22:45 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:45 Trur nå fienden har fått real hjernerystelse nå etter dunk dunk i hode jeg armen vond nå slå som en gal Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 22:50 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:50 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Trur nå fienden har fått real hjernerystelse nå etter dunk dunk i hode jeg armen vond nå slå som en gal 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 22:51 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:51 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 22:52 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:52 Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Savner kattene til @Pal Fungi Ja jeg også Aida og Figaro savner @Pal Fungi også ☹️🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 22:53 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 22:53 Maskinfører skrev (1 minutt siden): 😻😻 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også Aida og Figaro savner @Pal Fungi også ☹️🥰🥰😻😻 Vi savner også @Pal Fungi her nå.☹️☹️🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 23:09 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 23:09 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Vi savner også @Pal Fungi her nå.☹️☹️🥰🥰 Ja ☹️☹️🥰🥰 hvor er du @Pal Fungi ? 😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:20 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 23:20 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja ☹️☹️🥰🥰 hvor er du @Pal Fungi ? 😻😻 Vi har ikke sett henne verken her på Diskusjon eller på KG på veldig lenge nå.☹️☹️🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 23:26 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 23:26 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi har ikke sett henne verken her på Diskusjon eller på KG på veldig lenge nå.☹️☹️🥰🥰 Nei trist ☹️☹️🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:43 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 23:43 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Nei trist ☹️☹️🥰🥰 Det synes vi også, vi savner henne her.☹️☹️🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 23:51 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 23:51 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det synes vi også, vi savner henne her.☹️☹️🥰🥰 Ja ☹️☹️🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 23:51 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 23:51 Trur jeg må slutte å spille har en lampe er 3 lys strek deluxk da men er for mørkt her for vr brillene de slår på av i spillet når de er på satt det på pause nå 😡😡😡😡😡 forsetter i morgen blir SMå rar nå 😔🤨😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:57 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 23:57 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Trur jeg må slutte å spille har en lampe er 3 lys strek deluxk da men er for mørkt her for vr brillene de slår på av i spillet når de er på satt det på pause nå 😡😡😡😡😡 forsetter i morgen blir SMå rar nå 😔🤨😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:57 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 23:57 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja ☹️☹️🥰🥰 Vi håper at hun snart kommer tilbake her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 23:58 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 23:58 00:58 er det helikopter ute da ? 🚁🚁🚁🚁😀😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå