Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:30 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:30 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det synes vi også.🥰🥰 Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:30 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:30 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Lei av å være maskinfører? Ja ☹️ men får bli på nyåret 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet lørdag kl 21:32 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:32 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja ☹️ men får bli på nyåret 😀 Tjener bra da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:33 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:33 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra 🥰 🥰 Vi sier oss helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:35 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:35 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi sier oss helt enige.🥰🥰 Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:35 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:35 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tjener bra da Kommer til å gjøre det 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet lørdag kl 21:37 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:37 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Kommer til å gjøre det 😀 Jobber du med veiarbeid også? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:39 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:39 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jobber du med veiarbeid også? Ja vi gjør det også 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:40 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:40 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det er bra 🥰 🥰 Vi ser at det har blitt mer aktivitet her inne nå i kveld, og det liker vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:41 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:41 Jævla CO2 dust jeg skal i alle fall ha Tomatsaus på spagettien min samt min Pizza 😀 🍕🍕🍝🍝 https://www.dagens.no/livsstil/alvorlig-advarsel-om-aa-ikke-spise-tomater-i-november-eller-desember Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:41 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:41 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi ser at det har blitt mer aktivitet her inne nå i kveld, og det liker vi.🥰🥰 Ja jeg også 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet lørdag kl 21:43 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:43 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jævla CO2 dust jeg skal i alle fall ha Tomatsaus på spagettien min samt min Pizza 😀 🍕🍕🍝🍝 https://www.dagens.no/livsstil/alvorlig-advarsel-om-aa-ikke-spise-tomater-i-november-eller-desember Kanskje fryse tomater for vinteren? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:44 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:44 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Kanskje fryse tomater for vinteren? Nei skal ha ferske tomater på sånt nå snakker jeg om Pizza fra Restaurant 😀 ellers er det Dolmio som brukes som tomatsaus 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:46 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:46 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også 🥰 🥰 Vi synes at det er hyggelig og koselig.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:46 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:46 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi synes at det er hyggelig og koselig.🥰🥰 Ja det er det 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet lørdag kl 21:47 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:47 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei skal ha ferske tomater på sånt nå snakker jeg om Pizza fra Restaurant 😀 ellers er det Dolmio som brukes som tomatsaus 😀 Tomat er godt, men synes det smakte mer i barndommen. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:49 Forfatter Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:49 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tomat er godt, men synes det smakte mer i barndommen. Ja enig der 😀 bruker ferske tomater på ostesmørbrød da 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:51 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:51 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er det 🥰 🥰 Vi liker den fine aktiviteten her inne.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 21:54 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:54 Kassettspiller skrev (28 minutter siden): Lei av å være maskinfører? Ha ha 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:55 Rapporter Del Skrevet lørdag kl 21:55 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ha ha 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå