Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Om 10 dager så åpnes profilen på Kvinneguiden men jeg skal ikke dit ☹️ eller hva sier du @Kassettspiller ? 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Denne er morsom 😀 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1659890-er-det-frekt-å-spise-seg-stappmett-når-man-er-gjest-i-middagsselskap/ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (17 minutter siden): Denne er morsom 😀 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1659890-er-det-frekt-å-spise-seg-stappmett-når-man-er-gjest-i-middagsselskap/ 🤣🤣👍👍 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) What bands inspired KISS? Kiss: Influences Led Zeppelin. New York Dolls. Slade. Alice Cooper. Grand Funk Railroad. Mott the Hoople. Black Sabbath. The Rolling Stones.👈👈👈👈SE CC 😍😍❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden MR SPEED skrev (5 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) What bands inspired KISS? Kiss: Influences Led Zeppelin. New York Dolls. Slade. Alice Cooper. Grand Funk Railroad. Mott the Hoople. Black Sabbath. The Rolling Stones.👈👈👈👈SE CC 😍😍❤️❤️ Vi Digger alle de bandene der.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): 🤣🤣👍👍 Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi tenker på dere også 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker på dere også 🥰🥰😻😻❤️❤️ Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ Sender tilbake ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Sender tilbake ❤️ ❤️ Tusen Takk, nå ble vi glade og varme i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Var jaggu masse Personangrep på Diskutopia i kveld jeg ble kalt både grandios og arrogant 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, nå ble vi glade og varme i hjertene våre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Var jaggu masse Personangrep på Diskutopia i kveld jeg ble kalt både grandios og arrogant 😀 Vi holder oss helst bare i PM samtaler på Diskutopia, resten av forumet synes vi er et kjedelig og useriøst forum. Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden (endret) Maskinfører skrev (3 minutter siden): Var jaggu masse Personangrep på Diskutopia i kveld jeg ble kalt både grandios og arrogant 😀 Att du gidder å være der @Maskinfører 🤨🤨 Endret 5 timer siden av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): Att du gidder å være der @Maskinfører 🤨🤨 Han er der av samme grunn som oss nå, for det er der vi har Entern å snakke med.😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 5 timer siden MR SPEED skrev (3 minutter siden): Att du gidder å være det @Maskinfører 🤨🤨 Er ingen av de 2 delene der sånn men noen mener i alle fall det 😀 skal bruke denne senere 😀 Eneste som er grandiose i mitt bilde er politikere og EU pamper Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi holder oss helst bare i PM samtaler på Diskutopia, resten av forumet synes vi er et kjedelig og useriøst forum. ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå