Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (15 minutter siden):

Er for søtt.

Satt å spiste nugattie fra tuben her om dagen gikk 4 små tuber rett ned….. gods ja søt nei…. Alt som er søt går rett ned …. En gang spiste jeg 4 store skjokolade plater på 1 natt…. Noen ganger får jeg sånn att jeg ikke greier spise sjokolade å annet godt da er søt Mons 200% 

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (2 minutter siden):

Satt å spiste nugattie fra tuben her om dagen gikk 4 små tuber rett ned….. gods ja søt nei…. Alt som er søt går rett ned …. En gang spiste jeg 4 store skjokolade plater på 1 natt…. Noen ganger får jeg sånn att jeg ikke greier spise sjokolade å annet godt da er søt Mons 200% 

🤣🤣👍👍

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (6 minutter siden):

Nugatti inneholder masse sukker. Inneholder omtrent 55–60 %🤓

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

Nugatti inneholder masse sukker. Inneholder omtrent 55–60 %🤓

Er ikke ofte jeg spiser nugatti da…. jeg hadde ryddet i kjøleskapet…… jeg kastet 3 poser med mat varer som hadde gått ut på dato så var så sliten etter på…. Må få litt energi da må ha plass til den i bilde🥰😜 prøver ikke spise så mye troika ❤️❤️❤️❤️hjelp ps IKKE THE BEATLES SANG NÅ

IMG_1152.png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (5 minutter siden):

Er ikke ofte jeg spiser nugatti da…. jeg hadde ryddet i kjøleskapet…… jeg kastet 3 poser med mat varer som hadde gått ut på dato så var så sliten etter på…. Må få litt energi da må ha plass til den i bilde🥰😜 prøver ikke spise så mye troika ❤️❤️❤️❤️hjelp ps IKKE THE BEATLES SANG NÅ

IMG_1152.png

Rask energi burde ikke være løsningen, men lett da.

Troika trenger ikke å være i kjøleskap.

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (3 minutter siden):

IMG_1152.png

Nam Nam, Vi Elsker Troika.😋😋🥰🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...