Maskinfører Skrevet i går, 18:07 Forfatter Rapporter Del Skrevet i går, 18:07 Kassettspiller skrev (16 minutter siden): Nugatti er ikke godt da😑 Ikke det ? ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 18:08 Forfatter Rapporter Del Skrevet i går, 18:08 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:09 Rapporter Del Skrevet i går, 18:09 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet i går, 18:11 Rapporter Del Skrevet i går, 18:11 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ikke det ? ☹️☹️ Er for søtt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:32 Rapporter Del Skrevet i går, 18:32 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Vi Digger Rockebandet Poison.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 18:34 Rapporter Del Skrevet i går, 18:34 Kassettspiller skrev (15 minutter siden): Er for søtt. Satt å spiste nugattie fra tuben her om dagen gikk 4 små tuber rett ned….. gods ja søt nei…. Alt som er søt går rett ned …. En gang spiste jeg 4 store skjokolade plater på 1 natt…. Noen ganger får jeg sånn att jeg ikke greier spise sjokolade å annet godt da er søt Mons 200% Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 18:34 Rapporter Del Skrevet i går, 18:34 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi Digger Rockebandet Poison.♥️♥️ CC HEVY ROCK M RETTE PÅ DERE 😢 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:36 Rapporter Del Skrevet i går, 18:36 MR SPEED skrev (Akkurat nå): CC HEVY ROCK M RETTE PÅ DERE 😢 OK Sorry, men Tusen Takk for at du rettet på oss der, det setter vi pris på.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:36 Rapporter Del Skrevet i går, 18:36 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Satt å spiste nugattie fra tuben her om dagen gikk 4 små tuber rett ned….. gods ja søt nei…. Alt som er søt går rett ned …. En gang spiste jeg 4 store skjokolade plater på 1 natt…. Noen ganger får jeg sånn att jeg ikke greier spise sjokolade å annet godt da er søt Mons 200% 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet i går, 18:37 Rapporter Del Skrevet i går, 18:37 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Satt å spiste nugattie fra tuben her om dagen gikk 4 små tuber rett ned….. gods ja søt nei…. Alt som er søt går rett ned …. En gang spiste jeg 4 store skjokolade plater på 1 natt…. Noen ganger får jeg sånn att jeg ikke greier spise sjokolade å annet godt da er søt Mons 200% Nugatti inneholder masse sukker. Inneholder omtrent 55–60 %🤓 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:41 Rapporter Del Skrevet i går, 18:41 (endret) Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Nugatti inneholder masse sukker. Inneholder omtrent 55–60 %🤓 Vi kan godt spise mye Nugatti, for vi har ofte sukkerkick begge to.🤣🤣👍👍 Endret i går, 18:42 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet i går, 18:45 Rapporter Del Skrevet i går, 18:45 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi kan godt spise mye Nugatti, for vi har ofte sukkerkick begge to.🤣🤣👍👍 Han kommer og tar dere.👨⚕️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 18:45 Rapporter Del Skrevet i går, 18:45 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Nugatti inneholder masse sukker. Inneholder omtrent 55–60 %🤓 Er ikke ofte jeg spiser nugatti da…. jeg hadde ryddet i kjøleskapet…… jeg kastet 3 poser med mat varer som hadde gått ut på dato så var så sliten etter på…. Må få litt energi da må ha plass til den i bilde🥰😜 prøver ikke spise så mye troika ❤️❤️❤️❤️hjelp ps IKKE THE BEATLES SANG NÅ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet i går, 18:48 Rapporter Del Skrevet i går, 18:48 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Er ikke ofte jeg spiser nugatti da…. jeg hadde ryddet i kjøleskapet…… jeg kastet 3 poser med mat varer som hadde gått ut på dato så var så sliten etter på…. Må få litt energi da må ha plass til den i bilde🥰😜 prøver ikke spise så mye troika ❤️❤️❤️❤️hjelp ps IKKE THE BEATLES SANG NÅ Rask energi burde ikke være løsningen, men lett da. Troika trenger ikke å være i kjøleskap. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:48 Rapporter Del Skrevet i går, 18:48 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Han kommer og tar dere.👨⚕️ Da holder vi han nede og forer han med sukkertøy.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:50 Rapporter Del Skrevet i går, 18:50 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Er ikke ofte jeg spiser nugatti da…. jeg hadde ryddet i kjøleskapet…… jeg kastet 3 poser med mat varer som hadde gått ut på dato så var så sliten etter på…. Må få litt energi da må ha plass til den i bilde🥰😜 prøver ikke spise så mye troika ❤️❤️❤️❤️hjelp ps IKKE THE BEATLES SANG NÅ Nam Nam, Vi Elsker Troika.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:53 Rapporter Del Skrevet i går, 18:53 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Rask energi burde ikke være løsningen, men lett da. Troika trenger ikke å være i kjøleskap. Vi pleier også å ha Troika i kjøleskapet, for hvis vi ikke oppbevarer den der. Så smelter den.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 18:55 Rapporter Del Skrevet i går, 18:55 Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Rask energi burde ikke være løsningen, men lett da. Troika trenger ikke å være i kjøleskap. Jo den første esken ødelagt glemte den her 😢😢😢😢 ser jeg den ikke spiser jeg da mindre Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:57 Rapporter Del Skrevet i går, 18:57 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Jo den første esken ødelagt glemte den her 😢😢😢😢 ser jeg den ikke spiser jeg da mindre Vi pleier å ha all sjokolade i kjøleskapet, for hvis ikke sjokoladen er i kjøleskapet da smelter den.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå