Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også 🥰 🥰 Vi liker at det er aktivitet her i tråden.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Pokker julebrus arg 😡 da jeg tok sugerøret fra stanley the quencher tumbler straws da bruset jule brus over på beina gulvet….. grunn til det er sugerøret er att øreverken vanskelig å drikke sist gang helte jeg ut en hel julebrus ut en hel jule brus til sammen i 2 flasker snøft Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november MR SPEED skrev (9 minutter siden): Pokker julebrus arg 😡 da jeg tok sugerøret fra stanley the quencher tumbler straws da bruset jule brus over på beina gulvet….. grunn til det er sugerøret er att øreverken vanskelig å drikke sist gang helte jeg ut en hel julebrus ut en hel jule brus til sammen i 2 flasker snøft Har du prøvd Hamar/Lillehammer Brune Julebrus på boks?? Det har vi. Og vi Digger den på boks.😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Har du prøvd Hamar/Lillehammer Brune Julebrus på boks?? Det har vi. Og vi Digger den på boks.😋😋 Nei Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nei Vi kjøper den bare på boks nå.😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november Sånn nå har jeg vært i dusjen 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Vi liker at det er aktivitet her i tråden.🥰🥰 Ja vi gjør det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ha Ha den der likte vi godt, den var morsom.🤣🤣👍👍 Maskinfører skrev (21 minutter siden): Ja vi gjør det 🥰🥰 Vi er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ha Ha den der likte vi godt, den var morsom.🤣🤣👍👍 Vi er helt enige.🥰🥰 Ja den er morsom 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja den er morsom 🥰🥰 Ja vi lo godt av den.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja vi lo godt av den.🤣🤣👍👍 Ja jeg også 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også 🤣🤣👍👍 Vi Digger sånn humor.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi Digger sånn humor.🥰🥰 Ja vi også 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja vi også 🥰 🥰 Du må poste flere sånne her inne, for vi liker de der.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Du må poste flere sånne her inne, for vi liker de der.🥰🥰 Ja skal se 🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november (endret) Jeg har nå smakt grønn julebrus🫧 Endret 5. november av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja skal se 🥰🥰 Det gleder vi oss til, for vi liker de der.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Jeg har nå smakt grønn julebrus🫧 Vi må spørre: Var den god??😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi må spørre: Var den god??😊😊 Tja, er ikke så altfor glad i brus. Men smakte litt som grønne drops (er det lime tro?)🍋🟩 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå