Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Maskinfører skrev (1 time siden): Den var fin da 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (1 time siden): Tror jeg skal bestille ett sett med rosa og med navnet mitt 😋 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (5 timer siden): God morgen 😀 😀 MR SPEED skrev (50 minutter siden): Nesten så det da på tv da du Vi ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november MR SPEED skrev (2 timer siden): Jeg har lest den tråden sett trippelure skriver der kan være grunnen til @Trippelure ikke er her les den @Maskinfører trur jeg vet det nå kan ta feil Skjønte ikke? Mange med autisme ønsker å sosialisere, men foretrekker ofte å gjøre det på nettet på grunn av de åpenbare grunner. Får se om han kommer tilbake da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Skjønte ikke? Mange med autisme ønsker å sosialisere, men foretrekker ofte å gjøre det på nettet på grunn av de åpenbare grunner. Får se om han kommer tilbake da. Bare leste tråden der Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Vi ønsker alle sammen en fin og god novemberkveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november MR SPEED skrev (3 minutter siden): Bare leste tråden der Helt normalt mye av det. Autisme er for mange ikke en sykdom for dem. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Skjønte ikke? Mange med autisme ønsker å sosialisere, men foretrekker ofte å gjøre det på nettet på grunn av de åpenbare grunner. Får se om han kommer tilbake da. Sorry dårlig forklaring har mye min ordblindhet jeg har dysleksi vanskelig å skrive noen ord å epilepsi er hjerne sykdom anfall angst å det der hvis du ikke skjønner skrive de ordene du ikke skjønner Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november MR SPEED skrev (Akkurat nå): Sorry dårlig forklaring har mye min ordblindhet jeg har dysleksi vanskelig å skrive noen ord å epilepsi er hjerne sykdom anfall angst å det der hvis du ikke skjønner skrive de ordene du ikke skjønner Lurte på hva som galt han skrev i tråden bare. Så ikke noe alvorlig der. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november (endret) Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Lurte på hva som galt han skrev i tråden bare. Så ikke noe alvorlig der. Nei ikke galt tenkte det han skriver har noe med han ikke vert her her trur vet det etter lest allt der nesten 👍 Endret 5. november av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Vi håper at alle våre forumvenner som er borte herfra nå, kommer tilbake til oss her igjen.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november (endret) MR SPEED skrev (9 minutter siden): Nei ikke galt tenkte det han skriver har noe med han ikke vert her trur vet det etter lest allt der nesten 👍 Tror at det man sliter med ikke går mye utover det å skrive på forum, da gjerne folk med autisme takler bedre å sosialisere på nett. Men så varierer det nok. Endret 5. november av Kassettspiller Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Kassettspiller skrev (22 minutter siden): Skjønte ikke? Mange med autisme ønsker å sosialisere, men foretrekker ofte å gjøre det på nettet på grunn av de åpenbare grunner. Får se om han kommer tilbake da. Ble så sint på deg å @Maskinfører sorry ….hva er grunnen til att jeg hadde brukt cast puzzle en hel dag var så sliten i hode da se bilde var da etter tente så fort da 😢😢😢 jeg bruker de da jeg har angst da 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ble så sint på deg å @Maskinfører sorry ….hva er grunnen til att jeg hadde brukt cast puzzle en hel dag var så sliten i hode da se bilde var da etter tente så fort da 😢😢😢 jeg bruker de da jeg har angst da Vi synes at de er skikkelig fine og kule.🥰🥰😎😎 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ble så sint på deg å @Maskinfører sorry ….hva er grunnen til att jeg hadde brukt cast puzzle en hel dag var så sliten i hode da se bilde var da etter tente så fort da 😢😢😢 jeg bruker de da jeg har angst da Burde ikke være sur siden det tar unødvendig energi fra deg, noe som ikke er bra når man sliter med angst. Jeg og @Maskinfører er gode og normale folk 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Burde ikke være sur siden det tar unødvendig energi fra deg, noe som ikke er bra når man sliter med angst. Jeg og @Maskinfører er gode og normale folk ♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ 🥰 Blir det så se valget snart for dere? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Kassettspiller skrev (3 minutter siden): 🥰 Blir det så se valget snart for dere? Vi har ikke tv, så vi skal nok ikke følge så mye med på valget.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november MR SPEED skrev (13 minutter siden): Ble så sint på deg å @Maskinfører sorry ….hva er grunnen til att jeg hadde brukt cast puzzle en hel dag var så sliten i hode da se bilde var da etter tente så fort da 😢😢😢 jeg bruker de da jeg har angst da Hehe det går bra så fine ting 🤗🤗😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Burde ikke være sur siden det tar unødvendig energi fra deg, noe som ikke er bra når man sliter med angst. Jeg og @Maskinfører er gode og normale folk Ja det er vi @Kassettspiller koselig og se deg her i tråden 😀😀😻😻 Tuss hilser også 😻😻🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er vi @Kassettspiller koselig og se deg her i tråden 😀😀😻😻 Tuss hilser også 😻😻🥰🥰 Vi er også glade for å se Kasettspiller her i tråden.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi er også glade for å se Kasettspiller her i tråden.🥰🥰 Ja jeg også 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå