Maskinfører Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg.🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint å få besøk av deg her i natt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint å få besøk av deg her i natt.🥰🥰 Takk i like måte 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Maskinfører skrev (15 minutter siden): Takk i like måte 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker å poste i disse koselige trådene her inne.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar MR SPEED skrev (10 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar God morgen alle sammen 😃🐶🥰 Jeg håper alle får en strålende flott torsdag 🍀☘️🐶🥰 Spesiell hilsen som alltid til @Maskinfører og kattene hans 😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Trippelure skrev (1 time siden): God morgen alle sammen 😃🐶🥰 Jeg håper alle får en strålende flott torsdag 🍀☘️🐶🥰 Spesiell hilsen som alltid til @Maskinfører og kattene hans 😊😻😻🐶🥰 @Trippelure er hunden din søtt GOOD morgen alle her 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar (endret) MR SPEED skrev (47 minutter siden): @Trippelure er hunden din søtt GOOD morgen alle her 🥰🥰 Ja hunden min er veldig søt 😃🐶🥰 Tusen❤️takk! Håper du har en fin torsdag 🍀☘️😃 Endret 1. februar av Trippelure Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Trippelure skrev (1 time siden): Ja hunden min er veldig søt 😃🐶🥰 Tusen❤️takk! Håper du har en fin torsdag 🍀☘️😃 Topp er du søt😝 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar (endret) Setter den traktoren litt på vent……de motorene å det elektriske koster ca 5500 i Norge….. må kjøpe det på Amazon da…… men lapp toppen setter på vent den musa kastet jeg ødelagt …… må se på Amazon etter det jeg trenger så …… det var feil på musa til pc pc slår av musa hele tiden da snøft for meg Endret 1. februar av MR SPEED Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar MR SPEED skrev (1 time siden): Setter den traktoren litt på vent……de motorene å det elektriske koster ca 5500 i Norge….. må kjøpe det på Amazon da…… men lapp toppen setter på vent den musa kastet jeg ødelagt …… må se på Amazon etter det jeg trenger så …… det var feil på musa til pc pc slår av musa hele tiden da snøft for meg Ikke stress med å bygge traktorer og handle masse greier! Vi liker alt du bygger og håper du blir fort frisk i armen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godtorsdagskveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar I morgen er det fredag 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Cassidy Tvillingene liker godt fredager.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Delvis skrev (56 minutter siden): I morgen er det fredag 🙂 Nå er det riktig hurra DELVIS 👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Cassidy Tvillingene ser at det snart er fredag. For nå passerer vi snart midnatt.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar Trippelure skrev (13 timer siden): God morgen alle sammen 😃🐶🥰 Jeg håper alle får en strålende flott torsdag 🍀☘️🐶🥰 Spesiell hilsen som alltid til @Maskinfører og kattene hans 😊😻😻🐶🥰 Tusen takk det varmer håper du har hatt en flott Torsdag også kattene hilser til deg og valpen også 😊😻😻🐶🥰😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 timer siden): Cassidy Tvillingene liker å poste i disse koselige trådene her inne.🥰🥰 Ja er det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ja er det 🥰🥰 Cassidy Tvillingene er glade for at vi har fått disse chattetrådene her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå