Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (På 21.12.2023 den 9:31 PM):

Her kan vi snakke om alt mulig :D 

Siden jeg starter tråden vil jeg gjerne benytte anledningen til å innsette et par løse regler:

1) unngå krangling hets latterliggjøring  og ekskluderende oppførsel

2) ikke spam griseprat overalt  det er andre tråder for dette

3) ta hensyn til hverandre

Dette skal være en inkluderende og hyggelig tråd  gjerne morsom men man kan godt poste hjertesukk også etter harde dager på jobben og slike ting 😊

Jeg starter:

I tråden er det ingenting som heter Spam 😀

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Hehe 🥰 den er veldig bra skal snart på kirkegården og plante lyng deretter er det en tur på Biltema korrekturlakk 😀

Lyng holder lenge og er fint.🥰

Biltema er en butikk som kan være litt artig, spesielt kjemirommet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 timer siden):

Dette skal jeg legge ved når jeg skal sende inn søknad på pappas gamle Falcon 20 Kal Sideligger så formelle de var i 1974 i 1974 var pappa 29 år gammel og ble titulert som Herr idag er Herr eldgammelt :) 50 år og 3 måneder gammel de må så får bruke Bismuth hva denne er verdt idag aner jeg ikke 

Fant det ut hos Norges Bank :) 

=6 727,24*
Dette tilsvarer en prisstigning fra 1974 til 2023 på 655,87 prosent.

image.jpeg

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Maskinfører skrev (5 timer siden):

Vi tenker på dere også ❤️❤️

Kassettspiller skrev (3 timer siden):

Jeg la ut et innlegg om spam tidligere, der jeg forklarte situasjonen i mer detalj. Jeg har egentlig tatt det ganske rolig i denne tråden en stund, men så begynner folk å etterspørre meg. Derfor valgte jeg å komme tilbake med hyggelige kommentarer. Likevel blir jeg anklaget for spam, selv om jeg har lagt ut færre innlegg enn flere av dere. Det synes jeg er litt merkelig.

I tillegg tagger jeg ikke han i andre tråder uten videre og jeg er ganske sikker på at @Maskinfører klarer å si ifra om det blir for mye. Siden det er to personer som har likt kommentaren din og dermed tre som støtter, kan jeg fint forlate tråden om det er det som er meningen.

Ønsker dere uansett en fin helg! :)

Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Da er det planta lyng hos Mamma og Pappa noen som syns det skal være en i midten også ? 😀🕯️

IMG_20241019_192247_085.jpg

Jeg synes det ser pent ut med litt romslighet, men jeg tror det ville vært mer typisk med noe i midten.🥰

Samtidig liker jeg tanken med en lyng til hver, en til din pappa og en til din mamma. Føler det blir mer personlig.❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (26 minutter siden):

Jeg synes det ser pent ut med litt romslighet, men jeg tror det ville vært mer typisk med noe i midten.🥰

Samtidig liker jeg tanken med en lyng til hver, en til din pappa og en til din mamma. Føler det blir mer personlig.❤️

Tusen takk da blir det mellomrom i midten ❤️🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...