Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (10 minutter siden):

@Kassettspiller nå så jeg spamma deg veldig som du spammer å plager @Maskinfører da 

tar du det rollig gjør jeg det samme 

jeg skrive kløe delulksx må skrive  YEAH YEAH YEAH ACDC RULS du er sikret uenig der da  samme det da ❤️❤️🥰🥰😍😍🫶🫶

@Kassettspiller 😍😍🫶🫶❤️❤️🥰🥰😄😄😎😎😋😋😛😛😝😝🤪🤪😌😌👉🤪🤪👈😎😎❤️❤️🫶🫶😍😍👍😛😛😁😁😌😌😛👈👉😄😌😌😁😁😁😁😋😁😢😡😎😎👉🤢👈😌😌😌😌😌😛😢👈🖕😜😋😌😁😛😜😝🖕😛😋😝😛😔😛😛🦊😃😃😬🦊🖕🖕😛😛😋😋😛😛😛😋😋😛😍😍😇🙂🙂🤣🙂🙂🙂🙂😂😇😍🥰🙂🙂🙂🥰🥰🙂🙂🙂🙂😘🥰😋😋😚😇😇🥲🙃🙃😘😘

hold takten med smilis i ACDC 😍😍😍😍😍😍

Neida @Kassettspiller spammer ingen hun snill og koselig dagen lang 😻😻😍😍👍👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinfører skrev (1 time siden):

Sånn da har jeg kjøpt pipetobakk samme som bestefar brukte Gul 3 grønn pakke synes den gamle var finere 😀

03UzsBSh19.webp

Min tobakk var rød mix oxo tiedemannes rød ikke nybegynnere sterk ja devlsen verk nesten

IMG_0713.jpeg.1c28b415b374694bf42c5e3334d71cf1.jpeg
karva blad super knall sterk pippe tobakk er for gamle bryggesjøvere gamle gubber den dro i fletta da jeg røka den

IMG_0714.jpeg

IMG_0715.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (Akkurat nå):

Min tobakk var rød mix oxo tiedemannes rød ikke nybegynnere sterk ja devlsen verk nesten

IMG_0713.jpeg.1c28b415b374694bf42c5e3334d71cf1.jpeg
karva blad super knall sterk pippe tobakk er for gamle bryggesjøvere gamle gubber den dro i fletta da jeg røka den

IMG_0714.jpeg

IMG_0715.jpeg

Ja røyker du karva blad som pappa kaldte det i pipa blir du kvalt kun folk født på 1900 klarte nok å røyke det 😀 røykt Rød 3 også 😀

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Ja røyker du karva blad som pappa kaldte det i pipa blir du kvalt kun folk født på 1900 klarte nok å røyke det 😀 røykt Rød 3 også 😀

Ja helt til lunga mi sa i fra smerte der jevlig da slutta jeg med å røyke da bygget opp et STORT Lego sett 6 ganger til slutt kasta den den jevla møkka i søpla i dag tur jeg vet helt vært røyk fri i 20 år er 25 år usikker null smerte arva hjerte greier etter pappa som dødde da jeg var ca 9 til 10 år 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (11 minutter siden):

Ja helt til lunga mi sa i fra smerte der jevlig da slutta jeg med å røyke da bygget opp et STORT Lego sett 6 ganger til slutt kasta den den jevla møkka i søpla i dag tur jeg vet helt vært røyk fri i 20 år er 25 år usikker null smerte arva hjerte greier etter pappa som dødde da jeg var ca 9 til 10 år 

Ja da må du ha hatt dårlige lunger ingen røyka mere enn bestefar født i 1907 og døde i 1995 og onkelen til faren min 1906-1998 begge røyka masse pipe som tante sier så aldri faren uten pipa i munnen 😀 trist at din far også gikk bort ☹️

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (44 minutter siden):

@Kassettspiller nå så jeg spamma deg veldig som du spammer å plager @Maskinfører da 

jeg skrive kløe delulksx må skrive  YEAH YEAH YEAH ACDC RULS du er sikret uenig der da  samme det da ❤️❤️🥰🥰😍😍🫶🫶

@Kassettspiller 😍😍🫶🫶❤️❤️🥰🥰😄😄😎😎😋😋😛😛😝😝🤪🤪😌😌👉🤪🤪👈😎😎❤️❤️🫶🫶😍😍👍😛😛😁😁😌😌😛👈👉😄😌😌😁😁😁😁😋😁😢😡😎😎👉🤢👈😌😌😌😌😌😛😢👈🖕😜😋😌😁😛😜😝🖕😛😋😝😛😔😛😛🦊😃😃😬🦊🖕🖕😛😛😋😋😛😛😛😋😋😛😍😍😇🙂🙂🤣🙂🙂🙂🙂😂😇😍🥰🙂🙂🙂🥰🥰🙂🙂🙂🙂😘🥰😋😋😚😇😇🥲🙃🙃😘😘

Maskinfører skrev (1 time siden):

Sånn da har jeg kjøpt pipetobakk samme som bestefar brukte Gul 3 grønn pakke synes den gamle var finere 😀

03UzsBSh19.webp

Maskinfører skrev (2 timer siden):

God morgen 😀😀

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdag.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Dette skal jeg legge ved når jeg skal sende inn søknad på pappas gamle Falcon 20 Kal Sideligger så formelle de var i 1974 i 1974 var pappa 29 år gammel og ble titulert som Herr idag er Herr eldgammelt :) 50 år og 3 måneder gammel de må så får bruke Bismuth hva denne er verdt idag aner jeg ikke 

Fant det ut hos Norges Bank :) 

=6 727,24*
Dette tilsvarer en prisstigning fra 1974 til 2023 på 655,87 prosent.

image.jpeg

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (3 timer siden):

Jeg la ut et innlegg om spam tidligere, der jeg forklarte situasjonen i mer detalj. Jeg har egentlig tatt det ganske rolig i denne tråden en stund, men så begynner folk å etterspørre meg. Derfor valgte jeg å komme tilbake med hyggelige kommentarer. Likevel blir jeg anklaget for spam, selv om jeg har lagt ut færre innlegg enn flere av dere. Det synes jeg er litt merkelig.

I tillegg tagger jeg ikke han i andre tråder uten videre og jeg er ganske sikker på at @Maskinfører klarer å si ifra om det blir for mye. Siden det er to personer som har likt kommentaren din og dermed tre som støtter, kan jeg fint forlate tråden om det er det som er meningen.

Ønsker dere uansett en fin helg! :)

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 time siden):

Jeg la ut et innlegg om spam tidligere, der jeg forklarte situasjonen i mer detalj. Jeg har egentlig tatt det ganske rolig i denne tråden en stund, men så begynner folk å etterspørre meg. Derfor valgte jeg å komme tilbake med hyggelige kommentarer. Likevel blir jeg anklaget for spam, selv om jeg har lagt ut færre innlegg enn flere av dere. Det synes jeg er litt merkelig.

I tillegg tagger jeg ikke han i andre tråder uten videre og jeg er ganske sikker på at @Maskinfører klarer å si ifra om det blir for mye. Siden det er to personer som har likt kommentaren din og dermed tre som støtter, kan jeg fint forlate tråden om det er det som er meningen.

Ønsker dere uansett en fin helg! :)

Bare takk og spam så mye du vil @Kassettspiller 🥰 jeg vil ha deg i tråden @Kassettspiller 🥰😻

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...