Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Maskinfører skrev (1 time siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker alltid på deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. januar Forfatter Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på deg.🥰🥰 Det varmer 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Maskinfører skrev (8 minutter siden): Det varmer 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å tenke på våre venner.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å tenke på våre venner.🥰🥰 Det er det 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Entern skrev (5 minutter siden): Det er det 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. januar Forfatter Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å tenke på våre venner.🥰🥰 Ja det er det 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. januar Forfatter Del Skrevet 30. januar Entern skrev (1 time siden): Det er det 😊😊☺️☺️ Ja 😊😊😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja 😊😊😊😊😊 Håper det er bra med deg Maskinfører 😊😊😊😊 og at kattene er snille med deg 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er det 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Har du dere vi lyst til å måke snø kunde ikke dy meg Se her 45.000 tusen dyr men bra husk slå til 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar MR SPEED skrev (22 minutter siden): Har du dere vi lyst til å måke snø kunde ikke dy meg Se her 45.000 tusen dyr men bra husk slå til Cassidy Tvillingene gidder ikke å måke snø, for snøen smelter av seg selv til våren en gang.😉😉🤣🤣 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene gidder ikke å måke snø, for snøen smelter av seg selv til våren en gang.😉😉🤣🤣 Ha ha ha den likte jeg 110% 👍👍👍👍 Endret 30. januar av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar MR SPEED skrev (18 minutter siden): Ha ha ha den likte jeg 110% 👍👍👍👍 Cassidy Tvillingene er glade for at den falt i smak.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar GOOD natt selv nesten glass cola er nesten drikke et opp da så går jeg i dvale nå riktig GOOD alle her husk husk meld deg i syvsover klubben @SprengeMobil er æres medlem da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Del Skrevet 31. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): Har du dere vi lyst til å måke snø kunde ikke dy meg Se her 45.000 tusen dyr men bra husk slå til Ja de var jo fine Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja de var jo fine 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Del Skrevet 31. januar Entern skrev (2 timer siden): Håper det er bra med deg Maskinfører 😊😊😊😊 og at kattene er snille med deg 😻😻 Nja det er som det pleier 😊😊😊😊 joda Frida og Tuss er snille som vanlig dem 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Det er bra 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar jeg har et spørsmål om tråder i f.eks politikk og krigen i midtøsten ol.. (det gjelder ikke hjertene som blir gitt i disse hyggelige trådene), men blir hjertene benyttet sarkastisk i diskusjoner her inne? ser så mange hjerter på innlegg som jeg ikke skjønner hvorfor er gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå