Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Krangler ikke om noe koselig da haha. ❤️ Nei hehe ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei hehe ❤️ Vi liker katter😍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Vi liker katter😍 Ja det gjør jeg også ❤️ ❤️ 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det gjør jeg også ❤️ ❤️ 😻😻 Når skulle du til kirken? Du ble invitert til noe. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Når skulle du til kirken? Du ble invitert til noe. 3 November klokken 11:00 tenne lys og navn leses opp på de som gikk bort i 2023 ❤️ Endret 12. oktober av Maskinfører Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): 3 November klokken 11:00 tenne lys og navn leses opp på de som gikk bort i 2023 Det blir nok en tungt dag.. Blir fint å minnes folk som ikke er med oss lenger. ❣️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det blir nok en tungt dag.. Blir fint å minnes folk som ikke er med oss lenger. ❣️ Tja det er i kirken 😻 allehelgensdag du får gå og tenne lys hos din far ❤️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Cassidy Tvillingene er glade i både katter og hunder vi.😻😻🐶🐶 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tja det er i kirken 😻 allehelgensdag du får gå og tenne lys hos din far ❤️♥️ Blir for katolsk for min del å tenne lys, men kan nok sette fra meg noe annet om jeg kan. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Blir for katolsk for min del å tenne lys, men kan nok sette fra meg noe annet om jeg kan. Det gjør det ja ☹️ hehe vanlig å tenne lys på allehelgensdag ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det gjør det ja ☹️ hehe vanlig å tenne lys på allehelgensdag ❤️ Ja Gleder meg til julepynt og lys i gatene snart.❣️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja Gleder meg til julepynt og lys i gatene snart.❣️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Men det betyr at det blir kaldere, huff 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men det betyr at det blir kaldere, huff Ja gjør det ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja gjør det ☹️☹️ Liker du å jobbe ute om vinteren da? Eller du sitter i en masking, men jobber på en måte ute også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Ja Gleder meg til julepynt og lys i gatene snart.❣️ Cassidy Tvillingene synes at denne julepyntingen uti gatene er altfor overdreven vi da.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Liker du å jobbe ute om vinteren da? Eller du sitter i en masking, men jobber på en måte ute også. Deilig varmeapparat i Graver,n 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Deilig varmeapparat i Graver,n 😀😀 Da skjønner Cassidy Tvillingene at du liker deg der inne.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Da skjønner Cassidy Tvillingene at du liker deg der inne.👨🦰👩🦰👍👍 Ja godt og varmt der sånn om jeg ikke må ha vinduet oppe pga kommunisering 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja godt og varmt der sånn om jeg ikke må ha vinduet oppe pga kommunisering 👍👍 Cassidy Tvillingene synes at det høres herlig og godt ut på kalde vinterdager.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå