Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Off detta var ikke bra blitt helt lik bestefar nå blitt helt avhengig av pipa ☹️☹️ eller hva sier du @Tussi ? ☹️☹️😻😻

Tussi sier røyking er teit 😆 men ditt valg 🙃

Endret av Tussi
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (Akkurat nå):

Du minner meg om min bestefar nå 😅 men han døde av røyking likevel....

Jeg gjør det ja 😀 kjenner fremdeles lukten av parafin og piperøyk bestefar døde av slag etterdønning av helvetesild mamma spurte om hvorfor han var rød rundt øye unnskylde seg med at pipemunnstykket var tettet igjen så han røykte av stusse på pipa så fikk han pipa i øyet ☹️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Jeg gjør det ja 😀 kjenner fremdeles lukten av parafin og piperøyk bestefar døde av slag etterdønning av helvetesild mamma spurte om hvorfor han var rød rundt øye unnskylde seg med at pipemunnstykket var tettet igjen så han røykte av stusse på pipa så fikk han pipa i øyet ☹️

Uffda.... min bestefar røykte pipe og ham da det ikke var farlig, fikk røykebein og døde etter operasjonen....

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (3 minutter siden):

Uffda.... min bestefar røykte pipe og ham da det ikke var farlig, fikk røykebein og døde etter operasjonen....

Uff så trist ☹️ moren til naboen min døde også av det dvs hun blødde i hjel etter hun ikke ville leve mer og dro opp stingene der beinet hadde vært ☹️ bestefar ble 88 år og hadde sikkert røkt i 70-75 år onkelen til pappa ble 92 år og hadde røkt sikkert i 80 år ingen av dem trakk inn 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...