Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at han snart kommer tilbake her.🥰🥰 Ja jeg også 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene savner han her.🥰🥰😢😢 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene savner han her.🥰🥰😢😢 Ja jeg også 🥰 🥰 😭😭 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg også 🥰 🥰 😭😭 Cassidy Tvillingene tenker på han og Alfred hver dag.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober (endret) Fant ett deilig pledd under ryggen min så dro det fram og la det over ryggen til Tuss og deretter trakk jeg det over hodet godt og varmt 😻😻 Endret 5. oktober av Maskinfører Som vanlig glemte Bilde 😋 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på han og Alfred hver dag.🥰🥰🐶🐶 Ja vi også 🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober @Kassettspiller og @Maskinfører elsker Tuss 😻😻😻 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): @Kassettspiller og @Maskinfører elsker Tuss 😻😻😻 Snart får Tuss en venn! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Snart får Tuss en venn! Ja 😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): Fant ett deilig pledd under ryggen min så dro det fram og la det over ryggen til Tuss og deretter trakk jeg det over hodet godt og varmt 😻😻 Maskinfører skrev (30 minutter siden): @Kassettspiller og @Maskinfører elsker Tuss 😻😻😻 😻😻 Maskinfører skrev (1 time siden): Ja vi også 🥰🥰🐶🐶 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober God morgen i tråden alle her Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): 😻😻 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Ja 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober MR SPEED skrev (3 timer siden): God morgen i tråden alle her Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja 🥰🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ Godsøndag ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Maskinfører skrev (2 timer siden): Godsøndag ❤️ ❤️ MR SPEED skrev (1 time siden): Nydelig Hund.🐶🐶🥰🥰 og Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober Klokken 19:00 Prøvde jeg og ringe tante og hun tok ikke telefon og ringte ikke tilbake igjen heller så ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober Kansje jeg skulle gå tilbake til å jobbe som graver på kirkegård igjen også når tante vandrer så skal jeg bare dra jorda ned i graven og trykke så hardt at hele gravemaskina løfter seg ? 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en fin og god oktobersøndagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en fin og god oktobersøndagskveld.♥️♥️ Godsøndagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå