Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (Akkurat nå):

Dere misforstå meg jeg spamme forumet da med smilis da motorator sa i fra da hard da ubehagelig da 😔

Åja bare så du vet så er denne tråden for en stund siden fjernet fra hva diskuterer vi nå ? sikkert etter klager så nå kan vi holde på som vi vil bare vi er snille og koselige med hverandre ❤️😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (16 minutter siden):

Helt ok med masse Emojier i tråden @MR SPEED

Overdreven bruk av smilies (emojier) er ikke lov på diskusjon, selv om det er din tråd. Hva som regnes som overdrevent er jeg litt usikker på og er nok forkjellige meninger om dette. Dette står i retningslinjer.

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden):

Det var ikke vondt ment fra Cassidy Tvillingene.:no::no: vi ville bare si ifra.:yes::yes:

Kritikk blir ofte sett på som negativt ladd, spesielt når den fokuserer på feil, mangler eller svakheter.

Noen ganger mer positivt der hvor formålet er å gi tilbakemeldinger som hjelper til med forbedring, men da er teksten slik at det oppfattes som mer positivt.

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Overdreven bruk av smilies (emojier) er ikke lov på diskusjon, selv om det er din tråd. Hva som regnes som overdrevent er jeg litt usikker på og er nok forkjellige meningen blant dette. Dette står i retningslinjer.

Kritikk blir ofte sett på som negativt ladd, spesielt når den fokuserer på feil, mangler eller svakheter.

Noen ganger mer positivt der hvor formålet er å gi tilbakemeldinger som hjelper til med forbedring, men da er teksten slik at det oppfattes som mer positivt.

Cassidy Tvillingene vet bare at enkelte brukere her på forumet som blir sure hvis de synes at det mases mye i en tråd, så rapporterer de det. Vi bare deler av erfaringer fra tråder vi har lest i her på forumet.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja vi også ❤️ ❤️ 

♥️♥️

 

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Det er noe dritt at snørrvalpene på Kiwi ikke kan få satt inn noen 1.5 Litre med Coca-Cola i stedet for Skvipet Pepsi Max og Coca-Cola Uten ☹️☹️☹️

Cassidy Tvillingene er så enige, vi synes at sukkerfribrus er pyton.🤢🤢:sick::sick:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...