Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Kassettspiller

plz kan du roe deg ned litt med spammen har ikke sagt du ikke skal skrive her bare ta det lit rolig 

Ro deg ned med spammen før tråden blir låst da får du ikke skrive å ikke skrive til maskin fører

 

hvis en moterator sier i fra da blir ubehagelig

kan for telle helt i førsten jeg kom på diskusjon.no da fikk jeg pm fra moterator her 

Ta det rolig med sånne der 👉😁😁😁😍😍😍🥰🥰🥰😡😡😡🖕🖕🖕👈😎👎😝👈😔 moterator var sint da ikke behagelig da snufs 

gjør det samme du da er du lur 

Endret av MR SPEED
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 time siden):

plz kan du roe deg ned litt med spammen har ikke sagt du ikke skal skrive her bare ta det lit rolig 

Først og fremst er spam uønskede meldinger som sendes i stort omfang til mange mottakere uten deres samtykke. Hvis tråden eller svarene oppleves som uønsket, så kan du enkelt velge å ikke følge den eller unngå å gå inn på den. Denne tråden er til en viss grad skjult og rettet mot spesielt interesserte.

Jeg er ikke aktiv på diskusjon.no hele tiden og tråden vises ikke på Dette snakker vi om nå. Jeg tror det skyldes at flere ikke ønsker at denne tråden skal dukke opp hele tiden, noe som er forståelig.

MR SPEED skrev (1 time siden):

hvis en moterator sier i fra da blir ubehagelig

Nei, det å få beskjed trenger ikke være ubehagelig. Jeg takler det helt fint hvis de sier ifra, siden de er moderatorer.

MR SPEED skrev (1 time siden):

Ta det rolig med sånne der 👉😁😁😁😍😍😍🥰🥰🥰😡😡😡🖕🖕🖕👈😎👎😝👈😔 moterator var sint da ikke behagelig da snufs 

Jeg bruker ikke emojier overdrevent. De fleste av innleggene mine inneholder enten ingen eller kun et par emojier (1-2). Både du og tvillingene bruker langt flere emojier enn meg.

Jeg snakker også med @Maskinfører på pm slik at det ikke kommer for mange innlegg på en dag.

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige med @MR SPEED for vi husker at da vi var nye her på Diskusjon i desember 2018, da fikk vi tilsnakk på PM av moderator fordi vi var litt for ivrige i telletrådene. Da fikk vi beskjed av mod om å ta det litt rolig.:yes::yes: og det er ikke noe hyggelig å få tilsnakk av moderator.:no::no:

Det er en forskjell mellom å telle tall og å delta i en samtale her inne. Uansett er det flere som poster innlegg raskt her og ikke bare meg.

Dersom jeg får beskjed fra moderatorene om å roe ned, så vil jeg selvfølgelig respektere det og gå videre uten problemer.

Endret av Kassettspiller
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (12 minutter siden):

Først og fremst er spam uønskede meldinger som sendes i stort omfang til mange mottakere uten deres samtykke. Hvis tråden eller svarene oppleves som uønsket, så kan du enkelt velge å ikke følge den eller unngå å gå inn på den. Denne tråden er til en viss grad skjult og rettet mot spesielt interesserte.

Jeg er ikke aktiv på diskusjon.no hele tiden og tråden vises ikke på Dette snakker vi om nå. Jeg tror det skyldes at flere ikke ønsker at denne tråden skal dukke opp hele tiden, noe som er forståelig.

Nei, det å få beskjed trenger ikke være ubehagelig. Jeg takler det helt fint hvis de sier ifra, siden de er moderatorer.

Jeg bruker ikke emojier overdrevent. De fleste av innleggene mine inneholder enten ingen eller kun et par emojier (1-2). Både du og tvillingene bruker langt flere emojier enn meg.

Jeg snakker også med @Maskinfører på pm slik at det ikke kommer for mange innlegg på en dag.

Det er en forskjell mellom å telle tall og å delta i en samtale her inne. Uansett er det flere som poster innlegg raskt her og ikke bare meg.

Dersom jeg får beskjed fra moderatorene om å roe ned, så vil jeg selvfølgelig respektere det og gå videre uten problemer.

Cassidy Tvillingene mente ikke dette som kritikk, og det er vi sikre på at  ikke  @MR SPEED mente heller. Vi forteller bare våre erfaringer om hva vi har opplevd her inne, for vi ønsker ikke at mod skal stenge denne hyggelige tråden.:no::no:

For det hadde vært trist.:cry::cry::yes::yes:

Spoiler

♥️♥️

Spoiler

🥰🥰

 

Endret av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene mente ikke dette som kritikk, og det er vi sikre på at  ikke  @MR SPEED mente heller. Vi forteller bare våre erfaringer om hva vi har opplevd her inne, for vi ønsker ikke at mod skal stenge denne hyggelige tråden.

For det hadde vært trist.:cry::cry::yes::yes:

  Vis skjult innhold

♥️♥️

  Vis skjult innhold

🥰🥰

 

 

MR SPEED skrev (5 minutter siden):

Nei kritiserer deg ikke @Kassettspiller sorry bare hvil si i fra så hvis moterator låser tråden så blir null skriving her da 😢

Kritikk er kritikk, men trenger ikke nødvendigvis å være en dårlig ting. Å si at det ikke er kritikk er som å si at sitroner er søte i smak.

Kritikk er en vurdering, analyse eller bedømmelse og ofte med fokus på å påpeke svakheter, mangler eller feil. Formålet er å gi tilbakemeldinger som hjelper til med forbedring og at det hovedsakelig fokuseres på det som er galt eller utilstrekkelig.

Problemet er når andre gjør akkurat det samme og man blir anklaget for overdrevent emojibruk. Jeg har selvfølgelig lest reglene og følger dem. Probelemet er at tolkninger kan være ulike. 

Spam og mange meldinger i en samtale er ikke det akkuratt det samme, selv om de kan ha overlappende karakteristikker. Her handler det om forskjellene når det kommer til mottakerens samtykke, formål og kontekst.

MR SPEED skrev (9 minutter siden):

Håper ikke tråden her blir låst da 

se under er deg @Kassettspiller

 

IMG_0244.jpeg

Det kunne sikkert vært bedre å samlet det i en post. Nå har det gått snart 2 timer, så skulle tro det gikk greit.

Som sagt så vises ikke tråden i Dette snakker vi om nå og jeg har ikke postet på en stundt nå. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (10 minutter siden):

Nei kritiserer deg ikke @Kassettspiller sorry bare hvil si i fra så hvis moterator låser tråden så blir null skriving her da 😢

Cassidy Tvillingene er helt enige med @MR SPEED vi kritiserer heller ikke deg @Kassettspiller vi vil bare ikke at tråden skal bli stengt av moderator, for det blir bare så trist.:cry::cry:

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (28 minutter siden):

Først og fremst er spam uønskede meldinger som sendes i stort omfang til mange mottakere uten deres samtykke. Hvis tråden eller svarene oppleves som uønsket, så kan du enkelt velge å ikke følge den eller unngå å gå inn på den. Denne tråden er til en viss grad skjult og rettet mot spesielt interesserte.

Jeg er ikke aktiv på diskusjon.no hele tiden og tråden vises ikke på Dette snakker vi om nå. Jeg tror det skyldes at flere ikke ønsker at denne tråden skal dukke opp hele tiden, noe som er forståelig.

Nei, det å få beskjed trenger ikke være ubehagelig. Jeg takler det helt fint hvis de sier ifra, siden de er moderatorer.

Jeg bruker ikke emojier overdrevent. De fleste av innleggene mine inneholder enten ingen eller kun et par emojier (1-2). Både du og tvillingene bruker langt flere emojier enn meg.

Jeg snakker også med @Maskinfører på pm slik at det ikke kommer for mange innlegg på en dag.

Det er en forskjell mellom å telle tall og å delta i en samtale her inne. Uansett er det flere som poster innlegg raskt her og ikke bare meg.

Dersom jeg får beskjed fra moderatorene om å roe ned, så vil jeg selvfølgelig respektere det og gå videre uten problemer.

Helt ok med masse Emojier i tråden @MR SPEED

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

 

Kritikk er kritikk, men trenger ikke nødvendigvis å være en dårlig ting. Å si at det ikke er kritikk er som å si at sitroner er søte i smak.

Kritikk er en vurdering, analyse eller bedømmelse og ofte med fokus på å påpeke svakheter, mangler eller feil. Formålet er å gi tilbakemeldinger som hjelper til med forbedring og at det hovedsakelig fokuseres på det som er galt eller utilstrekkelig.

Problemet er når andre gjør akkurat det samme og man blir anklaget for overdrevent emojibruk. Jeg har selvfølgelig lest reglene og følger dem. Probelemet er at tolkninger kan være ulike. 

Spam og mange meldinger i en samtale er ikke det akkuratt det samme, selv om de kan ha overlappende karakteristikker. Her handler det om forskjellene når det kommer til mottakerens samtykke, formål og kontekst.

Det kunne sikkert vært bedre å samlet det i en post. Nå har det gått snart 2 timer, så skulle tro det gikk greit.

Som sagt så vises ikke tråden i Dette snakker vi om nå og jeg har ikke postet på en stundt nå. 

Det var ikke vondt ment fra Cassidy Tvillingene.:no::no: vi ville bare si ifra.:yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...