Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (9 timer siden): 🩷 💓💓❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og Tuss en Godnatt vår gode venn @Maskinfører😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰😻😻 Da er vi våkne og jeg sier tusen Takk Tuss takker også ❤️ ❤️ 🥰 🥰 😻 ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Jøsses 2 blåmerker jeg har fått på beinet i løpet av natta som jeg ikke vet hvor kommer fra ? ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Da har jeg bestilt min første bok 😀 foruten om Haynes Manualen da 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (34 minutter siden): Jøsses 2 blåmerker jeg har fått på beinet i løpet av natta som jeg ikke vet hvor kommer fra ? ☹️☹️ Tuss da. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (33 minutter siden): Da har jeg bestilt min første bok 😀 foruten om Haynes Manualen da 😀 Hva ha handler det om.? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Hva ha handler det om.? Masseoppsigelser i offentlig sektor og overføring til privat næringsliv skatter og avgifter 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Tuss da. Nei 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Masseoppsigelser i offentlig sektor og overføring til privat næringsliv skatter og avgifter 😀 Noe du er for? Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei 😻😻 Lav jernverdi? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Lav jernverdi? Aner ikke kan ikke huske å ha slått meg heller Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Aner ikke kan ikke huske å ha slått meg heller Full da 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Full da Nei ☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei ☹️ 😗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 😗 😳 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Tante har ikke ringt idag heller så ☹️ gleder meg til den 18 Oktober da ringer hu sikkert og spør når jeg kommer og da sier jeg bare at jeg ikke var bra nok og at hun heller får finne noen andre og spise med jeg er jo ikke bra nok 😀 da blir det 3 bakker med Spagetti Bolognese i stedet 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (11 minutter siden): 😳 🥱 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (9 minutter siden): Tante har ikke ringt idag heller så ☹️ gleder meg til den 18 Oktober da ringer hu sikkert og spør når jeg kommer og da sier jeg bare at jeg ikke var bra nok og at hun heller får finne noen andre og spise med jeg er jo ikke bra nok 😀 da blir det 3 bakker med Spagetti Bolognese i stedet 😀 Men bryr hun seg? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Men bryr hun seg? Hadde hu brydd seg så hadde hu vel ringt tilbake ? og spesielt når nevøen er på gråten etter savnet av faren ? ☹️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå