Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Bil er dyrt Nei 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😋😋 Spiste mat i dag og nå får jeg ikke sove pga. kvame. 🙃 Hvordan klarer folk å holde ut graviditet så bra er et mysteriet for meg. Er ikke gravid selv altså, bare kvalm😅 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 😀 😀 🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene ser at det foregår sprengpostning her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Suppe er godt 😀 Ja, men begynner å gå en stund siden tur. Sist gang holdt jeg på å falle ned 10 meter. 😵💫 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei 😀 Hvor mye bruker du på avgifter på bil? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Spiste mat i dag og nå får jeg ikke sove pga. kvame. 🙃 Hvordan klarer folk å holde ut graviditet så bra er et mysteriet for meg. Er ikke gravid selv altså, bare kvalm😅 Cassidy Tvillingene aner ikke, vi har gomlet i oss ostebaconpølser fra Shell til nattmat nå i natt.😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene aner ikke, vi har gomlet i oss ostebaconpølser fra Shell til nattmat nå i natt.😋😋 Kladt ute? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hvor mye bruker du på avgifter på bil? Tja ett par tusen 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Ja, men begynner å gå en stund siden tur. Sist gang holdt jeg på å falle ned 10 meter. 😵💫 Uffda ☹️ ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det foregår sprengpostning her inne nå.😉😉 Ja 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tja ett par tusen 😀 Husket å lakkere den rosa da?😝 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (6 minutter siden): 🤣 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Uffda ☹️ ☹️ Typisk meg☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Husket å lakkere den rosa da?😝 Nei ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Typisk meg☺️ Ja ☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei ☹️ Hvis du får små riper på lakken, påfører du da neglelakk på bilen? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja ☹️ Haha virker som du kjenner meg personlig og er oppgitt lol 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Haha virker som du kjenner meg personlig og er oppgitt lol Nei gjør ikkje det kun på Diskusjon 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hvis du får små riper på lakken, påfører du da neglelakk på bilen? Nei ☹️ bruker å sparkle og pusse samt Lakk A66 Silver Metallic 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå