Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (4 timer siden): i går 23:55 rundet Sølvreven 325 000 km/t Sølvreven er en Mitsubishi L200 2009 Mod Det begynner å bli en del. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (3 timer siden): Har alle gått og lagt seg er det ikke noe vits i å sitte her ☹️☹️ Beklager prøvde å få til heatless curls (krøller), ta på ny neglelakk, finne frem klær og bestemme hvilke parfyme jeg skulle ha på i morgen. Prøvde også å sove uten hell da. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (3 timer siden): Stille rolig og deilig i huset etter jeg drakk meg full her om dagen og snakket hard til det som er her sa at jeg syns dere skal være snill mot meg jeg er sønn av tidligere huseier nå skal dere forholde dere til meg (Mitt navn og etternavn) ikke forrige eier ❤️ Hva er ditt navn og etternavn da? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hva er ditt navn og etternavn da? Det er det samme 😋😋😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Beklager prøvde å få til heatless curls (krøller), ta på ny neglelakk, finne frem klær og bestemme hvilke parfyme jeg skulle ha på i morgen. Prøvde også å sove uten hell da. Så søtt 😀😀😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja hehe 😉😉😋😋 Elsker å være på tur 😀 Altså den så kjempegod ut! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Det begynner å bli en del. Ja 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er veldig fint.😊😊 Ja gjør det 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er det samme 😋😋😻😻 Så du heter Navn Etternavn? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Altså den så kjempegod ut! Det var den også Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Så du heter Navn Etternavn? Ja 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Så søtt 😀😀😻😻 Ja, rosa istedenfor svart neglelakk. 💅 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 😀😀 Bil er dyrt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja gjør det 😀😀 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det var den også Ja, har suppe på tur🥘 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober (endret) Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 😀 Haha mitt navn er ****** ***** Endret 3. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, har suppe på tur🥘 😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Haha mitt navn er ****** ***** Ja 😀 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, har suppe på tur🥘 Suppe er godt 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.🥰🥰 Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå