Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober Tussi skrev (4 timer siden): Ønsker @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og alle andre en god dag også 😁 God dag @Tussi 😀😀😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): 🤩 🥰 Spore? Ta og ring damen din istede. 😉 Trodde tante ville ringe siden hu oppførte seg sånn i går men nei da 😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober (endret) Maskinfører skrev (5 minutter siden): Trodde tante ville ringe siden hu oppførte seg sånn i går men nei da 😉 Kanskje hun ikke vet at du ble skuffet over det? Endret 2. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Kanskje hun ikke vet du ble skuffet over det? Det tror jeg hun hørte jo Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober Maskinfører skrev (32 minutter siden): Det tror jeg hun hørte jo Klem til deg!🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (44 minutter siden): Klem til deg!🥰 Takk 🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Takk 🥰🥰😻😻 Hvordan går det? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Hvordan går det? Nei ikke så bra 🥰 🥰 😻 😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei ikke så bra 🥰 🥰 😻 😻 Dumt å høre. Hvorfor?😟 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Dumt å høre. Hvorfor?😟 Aner ikke ☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Aner ikke ☹️ Tja, det har skjedd mye i det siste for deg. Noe som kunne gjort dagen bedre? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (27 minutter siden): Tja, det har skjedd mye i det siste for deg. Noe som kunne gjort dagen bedre? Ja å flytte vekk og flytte sammen med Silje 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja å flytte vekk og flytte sammen med Silje Bare å pakke det! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Bare å pakke det! Ja Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober Maskinfører skrev (26 minutter siden): Ja Snakket med dama om dette? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (2 timer siden): Ja, men snilll er jeg med dem. 😃 Men det er flere artikler som påpeker dette. 🤔 Nei, emojien var tegn på at det er trist at noen dør av selvmord. Ja tenker ikke sånn aldri Kassettspiller skrev (2 timer siden): 🤩 🥰 Spore? Ta og ring damen din istede. 😉 Enig der Kassettspiller skrev (2 timer siden): Kanskje hun ikke vet at du ble skuffet over det? Nei sikkert ikke Kassettspiller skrev (2 timer siden): Klem til deg!🥰 Klem fra meg til deg Kassettspiller skrev (1 time siden): Hvordan går det? Den satt Maskinfører skrev (1 time siden): Nei ikke så bra 🥰 🥰 😻 😻 Tenker på deg du Kassettspiller skrev (1 time siden): Dumt å høre. Hvorfor?😟 Ja enig Maskinfører skrev (1 time siden): Aner ikke ☹️ Prøve tenk postitivt @Maskinfører Kassettspiller skrev (1 time siden): Tja, det har skjedd mye i det siste for deg. Noe som kunne gjort dagen bedre? Åsen har du det nå da Maskinfører skrev (46 minutter siden): Ja å flytte vekk og flytte sammen med Silje Skjønner Kassettspiller skrev (45 minutter siden): Bare å pakke det! Skal du være med 🤪🤪 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Snakket med dama om dette? Enig der igjen😁 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober MR SPEED skrev (4 minutter siden): Nei sikkert ikke Utrolig trist. MR SPEED skrev (4 minutter siden): Åsen har du det nå da Har det bra, du da? MR SPEED skrev (5 minutter siden): Skal du være med 🤪🤪 Ja, jeg er med! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober (endret) Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Utrolig trist. Har det bra, du da? Ja, jeg er med! Kan ikke klage tenker positivt vær dag……så lenge jeg får mat å drikke så er jeg fornøyd har ikke grunn til. Klage da Endret 2. oktober av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober MR SPEED skrev (3 minutter siden): Kan ikke klage tenker positivt vær så lenge jeg får mat å drikke fornøyd har ikke grunn til. Klage da Synes også @Maskinfører skal tenke mer positivt til tross for det han har opplevd.☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Rapporter Del Skrevet 2. oktober Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja det kan det men har dusjkabinett så det går bra 😀 Tussi skrev (7 timer siden): Ønsker @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og alle andre en god dag også 😁 MR SPEED skrev (5 timer siden): Den tikka jeg ikke liker får 2 av ja ja må pøse på med chili nei litt mindre nå merket i går sterkt da…. Så øka de prisen på lasagne med 4 kr snøft arg idioter Kassettspiller skrev (2 timer siden): Ja, men snilll er jeg med dem. 😃 Men det er flere artikler som påpeker dette. 🤔 Nei, emojien var tegn på at det er trist at noen dør av selvmord. Cassidy Tvillingene ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå