Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 ♥️ 💗 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hva i alle dager. Ja 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men det var vel lenge siden? Dumt å begrense seg pga. det. Cassidy Tvillingene tenker heller på det som sunn fornuft enn som begrensninger. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 💗 ♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 💗 ♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker heller på det som sunn fornuft enn som begrensninger. Sunn fornuft å begrense seg? Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): ♥️ Maskinfører skrev (3 minutter siden): ♥️ Snart får du damelus. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Sunn fornuft å begrense seg? Jepp, Cassidy Tvillingene har lært at det kan være lurt av og til, det handler om selvkontroll og selvbeherskelse. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Jepp, Cassidy Tvillingene har lært at det kan være lurt av og til, det handler om selvkontroll og selvbeherskelse. Men fordi andre kommer etter? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Snart får du damelus. Ja eller jentelus 😀♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja eller jentelus 😀♥️ Hahaha ja Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men fordi andre kommer etter? Nope, fordi Cassidy Tvillingene vil føle at vi har kontroll på det som vi deler og poster.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nope, fordi Cassidy Tvillingene vil føle at vi har kontroll på det som vi deler og poster.😊😊 Skjønner Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hahaha ja Ja 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hahaha ja Ja 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Da har jeg ett problem bruker pappas gamle mobil denne er nå på 10% batteri mobilen min er på lading og ny laptop lader er bestilt så da er det bare og ønske god natt er lei for det 🙁 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Da har jeg ett problem bruker pappas gamle mobil denne er nå på 10% batteri mobilen min er på lading og ny laptop lader er bestilt så da er det bare og ønske god natt er lei for det 🙁 Natta💗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Skjønner 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Natta💗 Kan snakke litt til men ♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Kan snakke litt til men ♥️ Men når jeg ikke er her mere så er mobilen tom så kommer jeg på på morgenen ♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå