Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier at: Det blir vår hemmelighet, og din nysgjerrighet.😉😉 Men dere har nevnt det før. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men dere har nevnt det før. Men da vet jo du hvilke kjendiser som Cassidy Tvillingene hadde crush på da vi var barn og tenåringer.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Men da vet jo du hvilke kjendiser som Cassidy Tvillingene hadde crush på da vi var barn og tenåringer.😉😉 Ja, men hvorfor var det hemmelig da. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ♥️♥️ Cassidy Tvillingene ser at det er livlig her i tråden nå i natt.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Men bra at du hadde godt utvalg? Ja 😀 men er fornøyd nå da 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 men er fornøyd nå da 😀 Ja, regner med det.😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, men hvorfor var det hemmelig da. Det er ikke hemmelig i den forstand, det er bare at Cassidy Tvillingene vil være litt forsiktige med hva vi sier i trådene.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Om folk sleiker sjefen litt mer i rævva så kanskje de får blomstervase i tinn når de går av med pensjon så kan de inngravere sjæl når de starta og når de slutta 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det er ikke hemmelig i den forstand, det er bare at Cassidy Tvillingene vil være litt forsiktige med hva vi sier i trådene.😉😉 Ja kan skjønne det. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, regner med det.😉 Ja jeg også 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Om folk sleiker sjefen litt mer i rævva så kanskje de får blomstervase i tinn når de går av med pensjon så kan de inngravere sjæl når de starta og når de slutta 😀 Hva i alle dager. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): Sa jo bare at jeg var for gammal til å menge meg med 18-20 åringer er 36 år 😀 Må si det tenkt lenge på det…. Er mot meg å si du har opp levd samme som meg….. da jeg var 9 til 10 døde faren Min av hjerte problemer gi opp NEI jeg får det ikke bedre av gi opp da angsten er der å mye lite da jeg har angsten tar ikke får ikke bedre av ta noe kan like godt få det nnå da som i morgen som til uka det som er være er ord blind heten min prøver å skrive riktig venner 0 venner men driter i det en kasta jeg ut grunn han mobba meg da var dritt sekk andre venn havna på sinnssykehus var ikke seg selv da men gi opp nei 3 venn ble monk da ser ikke han nå i dag jobber han for jesus da gi opp nei fikk eplepsi da jeg 16 til 18 glemt det nå men det var tøft bli syk natta over JEG GIR IKKE OPP HAR JESUS GUD VÆRE MED DEG er å bad BOY å da fines de som sitter i el rullestol som bare kan røre 1 til 3 fingrer da jeg kan røre min alle 10 klage nei takk er tull sier i fra da da men kommer ikke noen vei å syte hvile bare si det @Maskinfører du er en Finn fyr topp 👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også 😀 Ja hehe 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja hehe Ja 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 Liker Tuss dama? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Ja kan skjønne det. Cassidy Tvillingene har opplevd å bli sitert av folk som vi ikke ønsker å bli sitert av for å si det sånn. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober MR SPEED skrev (5 minutter siden): Må si det tenkt lenge på det…. Er mot meg å si du har opp levd samme som meg….. da jeg var 9 til 10 døde faren Min av hjerte problemer gi opp NEI jeg får det ikke bedre av gi opp da angsten er der å mye lite da jeg har angsten tar ikke får ikke bedre av ta noe kan like godt få det nnå da som i morgen som til uka det som er være er ord blind heten min prøver å skrive riktig venner 0 venner men driter i det en kasta jeg ut grunn han mobba meg da var dritt sekk andre venn havna på sinnssykehus var ikke seg selv da men gi opp nei 3 venn ble monk da ser ikke han nå i dag jobber han for jesus da gi opp nei fikk eplepsi da jeg 16 til 18 glemt det nå men det var tøft bli syk natta over JEG GIR IKKE OPP HAR JESUS GUD VÆRE MED DEG er å bad BOY å da fines de som sitter i el rullestol som bare kan røre 1 til 3 fingrer da jeg kan røre min alle 10 klage nei takk er tull sier i fra da da men kommer ikke noen vei å syte hvile bare si det @Maskinfører du er en Finn fyr topp 👍👍👍👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har opplevd å bli sitert av folk som vi ikke ønsker å bli sitert av for å si det sånn. Men det var vel lenge siden? Dumt å begrense seg pga. det. Endret 1. oktober av Kassettspiller Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Liker Tuss dama? Ja 😀 ♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå