Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): alder kommer jo opp på sånt så alder er det man ser på legitimasjon anser jeg som privat og etterspør ikke 😉 Tenk hvis noen hadde vært 15 da. Kan være lurt å spørre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja samme her ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene godt å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige, vi mente det på en spøkefullmåte.😜😜 Men dere liker badboys og badgirls? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene godt å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tenk hvis noen hadde vært 15 da. Kan være lurt å spørre. Ja da er det lurt og sjekke først 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tenk hvis noen hadde vært 15 da. Kan være lurt å spørre. Eller om vedkommende hadde vært 16 nei 20 er grensa 20 og oppover 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja da er det lurt og sjekke først 😀 Men du sjekker opp damer ved å sjekke dem på nettet? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Eller om vedkommende hadde vært 16 nei 20 er grensa 20 og oppover 😀 Men du sa isted at 20 var for ungt? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men du sjekker opp damer ved å sjekke dem på nettet? Både ja og nei 😋 men sjekker alder og sånn 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men du sa isted at 20 var for ungt? Hehe du gir deg ikke ? 😋🌹🌹 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Både ja og nei 😋 men sjekker alder og sånn 😀 Hva er det som er turnoff (ting ved noen damer som gjør det uaktuelt for deg) for deg? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Men dere liker badboys og badgirls? Jepp, Cassidy Tvillingene har alltid hatt tiltrekning til Badboys & Badgirls, det er nok fordi vi var en Badassboy og en Badassgirl da vi var barn og tenåringer.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Hehe du gir deg ikke ? 😋🌹🌹 Jeg er forvirret😵💫 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Jepp, Cassidy Tvillingene har alltid hatt tiltrekning til Badboys & Badgirls, det er nok fordi vi var en Badassboy og en Badassgirl da vi var barn og tenåringer.😉😉 Ikke noe andre krav? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg er forvirret😵💫 Jeg er også forvirret ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ikke noe andre krav? Cassidy Tvillingene er ikke interesserte i kjæresteforhold, vi liker bare å flørte. Og da har vi ikke mange krav.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det gleder Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jeg er også forvirret ☹️ haha vi forvirrer hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå