Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, det er lov det. Men 20 er da for ungt regner jeg med? Etter det som er sagt på KG så er det det 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hva er grensen deres for hvem dere flørter med da?😏 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Ja jeg også 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 🧀 🧀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Etter det som er sagt på KG så er det det 😀 Hva om dama di hadde avslørt at hun egt. var 20 da? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): 🧀 Tuss! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hva om dama di hadde avslørt at hun egt. var 20 da? Ja men det er hun ikke 😀 det så jeg på Sjekkskatt.no 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tuss! @Tussi 😀😀😻😻😻🐭🐭🐭🧀🧀🧀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hva er grensen deres for hvem dere flørter med da?😏 Cassidy Tvillingene tenker at de yngste guttene og jentene vi flørter med er 17-18 år, og de elste guttene og jentene vi flørter med er 25 år.😉😉 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker at de yngste guttene og jentene vi flørter med er 17-18 år, og de elste guttene og jentene vi flørter med er 25 år.😉😉 De er det ja 😀 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja men det er hun ikke 😀 det så jeg på Sjekkskatt.no 😀 Nei, men bare se for deg det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene sender våre tanker til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at de yngste guttene og jentene vi flørter med er 17-18 år, og de elste guttene og jentene vi flørter med er 25 år.😉😉 Så ikke 40 åringer altså. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): De er det ja 😀 😀 😉😉 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): @Tussi 😀😀😻😻😻🐭🐭🐭🧀🧀🧀 Tussi ligger i senga og skriver her, snart natta, lurer på hvordan den blir i verden 🫢 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja men det er hun ikke 😀 det så jeg på Sjekkskatt.no 😀 Hvorfor sjekket du skatten hennes? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sender våre tanker til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen takk det varmer vi sender tilbake 🥰 🥰 😻 😻 😻 ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Så ikke 40 åringer altså. Nope, de blir for voksne for Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😉😉 😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer vi sender tilbake 🥰 🥰 😻 😻 😻 ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på våre forumvenner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå