Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er bra. Ja 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei skal ikke det 😀 ja det er vanskelig dessverre Men du snakker med 3 stykker her inne som er 21 og 20 år gamle.😝 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 ☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober (endret) Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men du snakker med 3 stykker her inne som er 21 og 20 år gamle.😝 Ja men dere er jo nettvenner 😀 men feks på min alder ja men åssen kan jeg forvente at andre skal ha tid til meg når ikke en gang mitt eget kjøtt og blod (Tante) har det ? ♥️ Endret 1. oktober av Maskinfører Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): ☺️ 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 22:53 og tante har ikke ringt 🙁 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja men dere er jo nettvenner 😀 men feks på min alder ja men åssen kan jeg forvente at andre skal ha tid til meg når ikke en gang mitt eget kjøtt og blod (Tante) har det ? ♥️ Fordi ikke alle er som din tante? Men hvorfor kunne ikke du hatt venner som ligner på nettvenene dine? Finn en som er like gal som meg og lær personen opp med å lakkere bil osv. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober MR SPEED skrev (15 minutter siden): Riktig GOOD natt alle her selv de blinde 😜 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt Speedy.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): 22:53 og tante har ikke ringt 🙁 Sover nok nå. Klem 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Sover nok nå. Klem Aner ikke klem tilbake 🤗🤗 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Aner ikke klem tilbake 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Tante reiser med Buss til hvasser for hun har ikke noe annet å finne på 😀 rart hu aldri klarte og ta bussen til sykehjemmet der pappa bodde 🙁 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): 😀 Du mår huske å svare om å finne gale og unge venner. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tante reiser med Buss til hvasser for hun har ikke noe annet å finne på 😀 rart hu aldri klarte og ta bussen til sykehjemmet der pappa bodde 🙁 Kanksje ikke liker sykehjem? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Kanksje ikke liker sykehjem? Joda hu var der ute dagen før han sovnet inn men da var det jo forsent 🙁 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Du mår huske å svare om å finne gale og unge venner. Hehe ja 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (25 minutter siden): Jeg har ingen venner så har ingen og be min tid er forbi ❤️ TULL DU har ikke venner jeg eller gir faen ikke opp sorry jesus Maskinfører skrev (21 minutter siden): Avslutte ? ❤️ Min tid er forbi jeg er nå 36 år gammel jeg er ingen 20 åring lengre den tiden tapte jeg Er 18 år eldre en deg er 54 år gi opp NEI ikke du eller hører du sorry streng da😬😁 du er en topp fyr 👍👍👍👍👍👍😍😍😍 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober (endret) Maskinfører skrev (6 minutter siden): Joda hu var der ute dagen før han sovnet inn men da var det jo forsent 🙁 Tenker at flere har vond erfaring eller følelse når det kommer til sykehjem, spesielt for eldre. Men om det var riktig vurdering som hun tok må jo baseres på hennes ønsker og hvor mye hun kunne bidra med. Men bedre at hun besøkte han sent enn aldri. Endret 1. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober MR SPEED skrev (Akkurat nå): TULL DU har ikke venner jeg eller gir faen ikke opp sorry jesus Er 18 år eldre en deg er 54 år gi opp NEI ikke du eller hører du sorry streng da😬😁 du er en topp fyr 👍👍👍👍👍👍😍😍😍 Sa jo bare at jeg var for gammal til å menge meg med 18-20 åringer er 36 år 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå