Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Funnet sted allerede? Nei har ikke det 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei har ikke det 😀 Men hvorfor Buskerud? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men hvorfor Buskerud? Hun var jo derfra jo ? 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (18 minutter siden): 🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hun var jo derfra jo ? 😀 Stemmer det, men hun vil tilbake da? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): 🥰🥰 Må ha litt suppe i høst. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Stemmer det, men hun vil tilbake da? Ja hun bodde jo hos faren 😀 det er vel den eneste familien vi har nå 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober (endret) Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja hun bodde jo hos faren 😀 det er vel den eneste familien vi har nå 😀 Ja, men kunne hende hun har lyst til å utforske andre plasser. For eks. Skien😉 Endret 1. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Skal værra snill og la tante får morgendagen også før jeg blokkerer hu 😀 så åpner jeg opp blokkeringa den 16.10.2024 for vi skulle jo ut og spise den 18.10.2024 så får vi se om hu ringer og spørr om noe hadde vært artig om hu ringte klokken 17:00 for da sitter jeg og spiser 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, men kunne hende hun har lyst til å utforske andre plasser. For eks. Skien😉 Hehe tror hun vil være rundt Drammen der hu er oppvokst 😀 lettere for meg jeg har jo ingen mere har sagt jeg vil ofre meg på alle måter for henne 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Må ha litt suppe i høst. Ja Cassidy Tvillingene er veldig glade i varmesupper på kjølige høstdager.♨️♨️🥣🥣😋😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober (endret) Maskinfører skrev (7 minutter siden): Hehe tror hun vil være rundt Drammen der hu er oppvokst 😀 lettere for meg jeg har jo ingen mere har sagt jeg vil ofre meg på alle måter for henne 😉 Ja, men er mange som ønsker å bo et annen sted enn barndomsplassen Endret 1. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Det er rart har ikke sett tante siden 29.12.2023 den dagen pappas kiste ble senket ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Ja, men er mange som ønsker å bo et annen sted enn barndomsplassen Hu vil i alle fall bo der så respekterer det 😀❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hu vil i alle fall bo der så respekterer det 😀❤️ 😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det er rart har ikke sett tante siden 29.12.2023 den dagen pappas kiste ble senket ☹️ Ser du til noe av slekta? Utenom dem du jobber med da. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober (endret) Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Ser du til noe av slekta? Utenom dem du jobber med da. Nei jeg traff kusina mi tilfeldig på butikken i April hu kjente meg ikke igjen så nei hadde ikke snakket med henne siden begravelsen til pappa og da hadde jeg ikke sett henne må mange år så ingen samhold i denne familien Endret 1. oktober av Maskinfører Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (6 minutter siden): 😊 😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Ser du til noe av slekta? Utenom dem du jobber med da. Onkelen min er veldig høyt på strå var bare pappa og tante som har hatt ting til felles Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (6 minutter siden): Nei jeg traff kusina mi tilfeldig på butikken i April hu kjente meg ikke igjen så nei hadde ikke snakket med henne siden begravelsen til pappa og da hadde jeg ikke sett henne må mange år så ingen samhold i denne familien trist 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå