Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Ja hun gjør det jeg og henne har mye til felles fremfor meg og broren hennes som også har snudd meg ryggen men det er like greit 

Skjønner ikke hvorfor dem gjør slikt med deg. Men er sikker ikke veldig hyggelig når de gjør dette mot deg.

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor dem gjør slik med deg. Men er sikker ikke veldig hyggelig når de gjørs slikt mot deg.

Ikke jeg heller ☹️ nei det er ikke hyggelig pappa sa jeg kunne feire jul med pappa når han var borte ☹️ juleaften i fjol så satt jeg på kirkegården uten at noen hverken sendte sms eller ringte ☹️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Ikke jeg heller ☹️ nei det er ikke hyggelig pappa sa jeg kunne feire jul med pappa når han var borte ☹️ juleaften i fjol så satt jeg på kirkegården uten at noen hverken sendte sms eller ringte ☹️

Det må ha vært en grusom opplevelse💔

Som sagt er det lov å si ifra til dem om slikt. 💗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Det må ha vært en grusom opplevelse💔

Som sagt er det lov å si ifra til dem om slikt. 💗

Ja veldig ❤️ feks tante passer hunden til barnebarnet sitt hver dag og hun sier jeg ringer på tider som ikke passer men da kan vel hu ringe når det passer ? Men nei det passer nok aldri ☹️❤️🌹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Ja veldig ❤️ feks tante passer hunden til barnebarnet sitt hver dag og hun sier jeg ringer på tider som ikke passer men da kan vel hu ringe når det passer ? Men nei det passer nok aldri ☹️❤️🌹

Uff, ingen skulle trenge å være ved graven til sine foreldre på selveste julaften. ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...