Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Den var søt men kan ikke Engelsk så vet ikke hva som står ☹️☹️❤️❤️🌹🌹men elsker Mummi 😀 Når du føler deg nedfor, kan det hjelpe litt å spise suppe... 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Betyr tante mye for deg? Ja hun gjør det jeg og henne har mye til felles fremfor meg og broren hennes som også har snudd meg ryggen men det er like greit 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober (endret) Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja hun gjør det jeg og henne har mye til felles fremfor meg og broren hennes som også har snudd meg ryggen men det er like greit Skjønner ikke hvorfor dem gjør slikt med deg. Men er sikker ikke veldig hyggelig når de gjør dette mot deg. Endret 1. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor dem gjør slik med deg. Men er sikker ikke veldig hyggelig når de gjørs slikt mot deg. Ikke jeg heller ☹️ nei det er ikke hyggelig pappa sa jeg kunne feire jul med pappa når han var borte ☹️ juleaften i fjol så satt jeg på kirkegården uten at noen hverken sendte sms eller ringte ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Når du føler deg nedfor, kan det hjelpe litt å spise suppe... Det står det ja 😀 men suppe har jeg ikke må snart kjøpe inn noe ☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ikke jeg heller ☹️ nei det er ikke hyggelig pappa sa jeg kunne feire jul med pappa når han var borte ☹️ juleaften i fjol så satt jeg på kirkegården uten at noen hverken sendte sms eller ringte ☹️ Det må ha vært en grusom opplevelse💔 Som sagt er det lov å si ifra til dem om slikt. 💗 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det står det ja 😀 men suppe har jeg ikke må snart kjøpe inn noe ☹️ Ja, du får kjøpe et lite lager 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det må ha vært en grusom opplevelse💔 Som sagt er det lov å si ifra til dem om slikt. 💗 Ja veldig ❤️ feks tante passer hunden til barnebarnet sitt hver dag og hun sier jeg ringer på tider som ikke passer men da kan vel hu ringe når det passer ? Men nei det passer nok aldri ☹️❤️🌹 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober @Maskinfører kanskje du kunne meldt i Røde Kors som besøksvenn? Da får du møtt mange som ville satt pris på deg.❤️🤍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, du får kjøpe et lite lager Ja grønnsakssuppe 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): @Maskinfører kanskje du kunne meldt i Røde Kors som besøksvenn? Da får du møtt mange som ville satt pris på deg.❤️🤍 Nja vi får se hva som skjer når jeg flytter herfra ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja veldig ❤️ feks tante passer hunden til barnebarnet sitt hver dag og hun sier jeg ringer på tider som ikke passer men da kan vel hu ringe når det passer ? Men nei det passer nok aldri ☹️❤️🌹 Uff, ingen skulle trenge å være ved graven til sine foreldre på selveste julaften. ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja grønnsakssuppe 😀 Godt🥕🥔 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Uff, ingen skulle trenge å være ved graven til sine foreldre på selveste julaften. ❤️ Nei skulle ikke det men når man først tenner lys og legger ned krans så kan man jo være der ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nja vi får se hva som skjer når jeg flytter herfra ❤️ Ja, men det kan ta litt tid og det kan hende du velger å flytte i samme området? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Godt🥕🥔 Ja 🥕🥕🥕🍲🍲🧉🧉🧉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, men det kan ta litt tid og det kan hende du velger å flytte i samme området? Nei blir nok Buskerud 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei skulle ikke det men når man først tenner lys og legger ned krans så kan man jo være der ❤️ Det kan være fint med besøk, men man skal ikke bruke for mye tid på det triste uten å ha noen å være sammen med etterpå. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det kan være fint med besøk, men man skal ikke bruke for mye tid på det triste uten å ha noen å være sammen med etterpå. Nei er sant det ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei blir nok Buskerud 😀 Funnet sted allerede? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå