Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober MR SPEED skrev (5 minutter siden): Våkn opp 😁 Ligger på soverommet nå 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 23:00 havner tante i svarteliste 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (9 minutter siden): 23:00 havner tante i svarteliste Er hun ikke allerede blokkert? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (18 minutter siden): Skjønner nå at hverken jeg eller pappa betydde noe for tante ☹️☹️ Husk at du betyr mye for andre. Klem💗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Er hun ikke allerede blokkert? Nei jeg fikk dårlig samvittighet men hun havner der klokken 23:00 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei jeg fikk dårlig samvittighet men hun havner der klokken 23:00 Stakkar deg💗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Stakkar deg💗 Ja ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Husk at du betyr mye for andre. Klem💗 Ja gjør nok det ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja ❤️ 💗 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja gjør nok det ❤️ Ja det gjør du 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja det gjør du Ja ☹️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): 💗 ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (21 minutter siden): Skjønner nå at hverken jeg eller pappa betydde noe for tante ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenkte at du trengte en klem der, så da fikk du en klem fra hver tvilling.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja ☹️❤️ Betyr tante mye for deg? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (7 minutter siden): ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Tante ble 82 år gammel hun burde hatt litt tid til nevøen sin som bor alene ikke fikk jeg noen kakerester heller etter bursdagen hennes ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Den var søt men kan ikke Engelsk så vet ikke hva som står ☹️☹️❤️❤️🌹🌹men elsker Mummi 😀 Endret 1. oktober av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tante ble 82 år gammel hun burde hatt litt tid til nevøen sin som bor alene ikke fikk jeg noen kakerester heller etter bursdagen hennes ☹️☹️ Det er lov å si ifra vennen 💗 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå