Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober SVK2 skrev (5 timer siden): Beklager sent svar. Jeg er ikke så mye på diskusjon.no. Men takk for at du spurte meg! Akkurat nå holder jeg på å prøve å få til stekingen av pizza. Føler det er vanskelig å få stekt deigen riktig. SVK2 skrev (5 timer siden): Takk! Ja, jeg er ikke noe god kokk. Men jeg jobber med saken! Har savner dere også! Cassidy Tvillingene synes også at det er hyggelig og koselig å se deg her på Diskusjon @SVK2♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tuss er morsom 😻😻 Hvor er han nå? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja den var god ☕☕☕ Synes ikke jeg 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Synes ikke jeg Det syns jeg ☕☕😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hvor er han nå? Ligger i sofan og sover 😻 😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det syns jeg ☕☕😀😀 Ulik sikkert 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ligger i sofan og sover 😻 😻 Lat 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Lat Ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Ulik sikkert Ja 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja 😀 Katter altså 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 😟 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 😟 ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Katter altså Ja 😻😻😀😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja 😻😻😀😀 Får deg til å gjøre all jobben 🤭 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Får deg til å gjøre all jobben 🤭 Ja 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 Må få Tuss til å jage mus 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Må få Tuss til å jage mus Ja men er ikke mus her inne 😀😀🐭🐭🐭🐁🐁🐁🖱️🖱️🖱️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja men er ikke mus her inne 😀😀🐭🐭🐭🐁🐁🐁🖱️🖱️🖱️ Edderkopper da? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Edderkopper da? Ja det er det ☹️☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Cassidy Tvillingene synes at edderkopper er koselige vi.🕷️🕷️🕸️🕸️🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå