Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (15 minutter siden): 🥰 👣 Maskinfører skrev (15 minutter siden): Ja han gjør det 🥰😻 Tuss tar sikkert 90% av sengen. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 👣 Tuss tar sikkert 90% av sengen. Ja i alle fall pleddet 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja i alle fall pleddet 😻😻 👣 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja i alle fall pleddet 😻😻 Typisk 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): 👣 🦄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en fin1.oktober2024natt.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (10 timer siden): 🦄 🦄🦄 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (10 timer siden): Typisk Ja ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober @Kassettspiller Tuss er slem ☹️☹️😻😻😻 han biter meg ☹️☹️☹️😭😭😭😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en god1.oktober2024.♥️♥️ Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober On 21.9.2024 at 2:33 AM, Maskinfører said: Åssen går det @SVK2 ? 😀 Beklager sent svar. Jeg er ikke så mye på diskusjon.no. Men takk for at du spurte meg! Akkurat nå holder jeg på å prøve å få til stekingen av pizza. Føler det er vanskelig å få stekt deigen riktig. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober SVK2 skrev (Akkurat nå): Beklager sent svar. Jeg er ikke så mye på diskusjon.no. Men takk for at du spurte meg! Akkurat nå holder jeg på å prøve å få til stekingen av pizza. Føler det er vanskelig å få stekt deigen riktig. 😀 Åhh så koselig at du titter innom @SVK2 har savnet deg ☹️ åhh er det så vanskelig og steke pizza ? 😀 Åja hjemmelaget ja 😀 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober 22 minutes ago, Maskinfører said: 😀 Åhh så koselig at du titter innom @SVK2 har savnet deg ☹️ åhh er det så vanskelig og steke pizza ? 😀 Åja hjemmelaget ja 😀 Takk! Ja, jeg er ikke noe god kokk. Men jeg jobber med saken! Har savner dere også! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober SVK2 skrev (11 minutter siden): Takk! Ja, jeg er ikke noe god kokk. Men jeg jobber med saken! Har savner dere også! Ja 😀 hehe den kunnskapen den kommer etter nok pizzaer 😀 ja du har vært savnet 🌹 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): @Kassettspiller Tuss er slem ☹️☹️😻😻😻 han biter meg ☹️☹️☹️😭😭😭😻😻😻 Er Tuss litt trøtt?🐱 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Er Tuss litt trøtt?🐱 Aner ikke ☹️☹️☹️😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober (endret) Tuss er så snål husker han skulle under sofan før 😀😻😻 Endret 1. oktober av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (På 30.9.2024 den 4:57 AM): Vanskelig å få til for dem som bor i bygda😌 Bor på bygda jeg 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (3 timer siden): Er Tuss litt trøtt?🐱 Hos synger nå i søvne Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober Bare 2 måneder igjen til 1 Desember da dere 🎅🎅🎅🎄🎄🎄🎁🎁🎁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå