Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar leticia skrev (4 timer siden): Uffda - det hørtes ikke greit ut. Håper det gikk bra med deg ihvertfall da du gikk gjennom benken 😲 Ja gikk bra heldigvis var ikke kaffen så varm 😮 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar N-4K0 skrev (6 timer siden): Jeg fant nylig ut at Maskinfører er født samme år som meg '88 gang! Det er helt korrekt Lenke til kommentar
leticia Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja gikk bra heldigvis var ikke kaffen så varm 😮 Godt å høre 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar leticia skrev (31 minutter siden): Godt å høre Ja 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Jeg dro jo med meg ledninger ble jo bare bettær tynn dritt bare sånn dritt så ut som en sånn søppeldynge som lå der ga 900,- kroner for den Nissen var bare sånn dritt Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar (endret) Håper @Maskinfører og kattene hans har en fin lørdagskveld og god helg 🍀😊😻😻🐶🥰 Endret 27. januar av Trippelure Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar leticia skrev (8 timer siden): Får vel hive i meg noe mat jeg også. Blir nok baguette her, for så en tur til stranda og nyte solen (jeg er enda på ferie). Cassidy Tvillingene håper at du har en fin ferie @leticia🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (4 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (6 minutter siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint å se deg her i kveld.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint å se deg her i kveld.🥰🥰 Helt enig 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Helt enig 🐶🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes akk i t det er fint å se deg her i kveld.🥰🥰 Takk i like måte 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (8 minutter siden): Helt enig 🐶🥰 Takk takk 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk i like måte 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at du har en fin ferie @leticia🥰🥰 Takk for det Det har jeg ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar leticia skrev (20 minutter siden): Takk for det Det har jeg ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar MR SPEED skrev (14 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå