Kassettspiller Skrevet 29. september 2024 Del Skrevet 29. september 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😻😻 Har Tuss vært i førstegangstjenesten? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. september 2024 Forfatter Del Skrevet 29. september 2024 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Har Tuss vært i førstegangstjenesten? Ja 😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september 2024 Del Skrevet 29. september 2024 Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Takk, har et møte fremover så blir noe å se fram til. Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har litt planer, sånn at du ikke får det altfor kjedelig.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september 2024 Del Skrevet 29. september 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😻😻 Imponerende! Hva slags stilling hadde han? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september 2024 Del Skrevet 29. september 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har litt planer, sånn at du ikke får det altfor kjedelig.😊😊 Tro meg det meste er kjedelig, men da får jeg gjort nytte i det minste. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. september 2024 Forfatter Del Skrevet 29. september 2024 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Imponerende! Hva slags stilling hadde han? Ja det er imponerende 😻 han var Artilleri sersjant 😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september 2024 Del Skrevet 30. september 2024 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tro meg det meste er kjedelig, men da får jeg gjort nytte i det minste. Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får brukt kunnskapene dine, vi synes at du kan veldig masse om veldig mye.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september 2024 Del Skrevet 30. september 2024 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er imponerende 😻 han var Artilleri sersjant 😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september 2024 Del Skrevet 30. september 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får brukt kunnskapene dine, vi synes at du kan veldig masse om veldig mye.♥️♥️ Det får jeg ikke gjort dessverre. Men snart håper jeg på dette da. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september 2024 Forfatter Del Skrevet 30. september 2024 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september 2024 Del Skrevet 30. september 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Sikle? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september 2024 Forfatter Del Skrevet 30. september 2024 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Sikle? Ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september 2024 Forfatter Del Skrevet 30. september 2024 Sviskepott skrev (På 28.9.2024 den 12:30 PM): God lørdag til trådens eier og alle våre venner. God Lørdag på etterskudd @Sviskepott 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september 2024 Del Skrevet 30. september 2024 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja 😀 ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september 2024 Forfatter Del Skrevet 30. september 2024 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september 2024 Del Skrevet 30. september 2024 Kassettspiller skrev (47 minutter siden): Det får jeg ikke gjort dessverre. Men snart håper jeg på dette da. Cassidy Tvillingene håper at du får bruk for kunnskapene dine en gang, for det er lov å håpe. Og det er viktig å håpe.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september 2024 Del Skrevet 30. september 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du får bruk for kunnskapene dine en gang, for det er lov å håpe. Og det er viktig å håpe.♥️♥️ Ja, håper at det skjer snart. 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september 2024 Del Skrevet 30. september 2024 Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Ja, håper at det skjer snart. 🥰 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det skjer snart.🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september 2024 Del Skrevet 30. september 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det skjer snart.🥰🥰 Ja, da skal jeg kjøpe glitter✨️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september 2024 Del Skrevet 30. september 2024 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, da skal jeg kjøpe glitter✨️ Cassidy Tvillingene håper at du inviterer oss på visuell glitterfest her inne.✨✨🥳🥳 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå