Maskinfører Skrevet 27. september Forfatter Del Skrevet 27. september Kassettspiller skrev (15 minutter siden): 🫂 Hu ringte opp etter ei stund 😀 skal ut å spise middag 18 Oktober klokken 16:00 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. september Forfatter Del Skrevet 27. september Kassettspiller skrev (16 minutter siden): Hvor lenge har du hatt den? 2023 tror jeg ?😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. september Forfatter Del Skrevet 27. september Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Og den er lilla!!!💜 Ja 😀😀💜💜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Neste tlf tenkt android ikke iOS men barnesykdommer må vekk før jeg kjøper da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (7 timer siden): Ønsker dere di du vi GOOD snop fredag 😉😉🥰🥰😍😍 Kassettspiller skrev (2 timer siden): 🥰 Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja det er det 😀 har en Ulefone Armor 12 5G kostet 6 000,- ja de pleier det 😀 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (1 time siden): Neste tlf tenkt android ikke iOS men barnesykdommer må vekk før jeg kjøper da MR SPEED skrev (40 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig kul Legoedderkopp.😎😎🕷️🕷️🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. september Forfatter Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ Hei var i dusjen ønsker dere en godfredagskveld også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hei var i dusjen ønsker dere en godfredagskveld også ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi håper at dere har en fin kveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. september Forfatter Del Skrevet 27. september Sånn da har jeg satt opp Radioen jeg fikk av pappa Juleaften 2020 på soverommet hans og lar den stå på så om han er inne på rommet her så har han litt selskap og kanalen er P24-7 Juleradioen og sangen er Mariah Carey All i want for Christmas is You takk for den flotte julegaven verdens beste pappa ❤️❤️❤️🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. september Forfatter Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, vi håper at dere har en fin kveld.♥️♥️ Ja sånn delvis og dere ? ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Sånn da har jeg satt opp Radioen jeg fikk av pappa Juleaften 2020 på soverommet hans og lar den stå på så om han er inne på rommet her så har han litt selskap og kanalen er P24-7 Juleradioen og sangen er Mariah Carey All i want for Christmas is You takk for den flotte julegaven verdens beste pappa ❤️❤️❤️🥰🥰🥰 ♥️♥️ Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja sånn delvis og dere ? ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har det veldig bra, og vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. september Forfatter Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene har det veldig bra, og vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ skulle ringe tante klokken 21:00 så lader mobilen litt ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ skulle ringe tante klokken 21:00 så lader mobilen litt ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner. Og det er viktig å lade mobiler.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september BETH slo kiss hjemom med de la den på b siden å er den mest rolige kiss sangen hør ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (8 minutter siden): BETH slo kiss hjemom med de la den på b siden å er den mest rolige kiss sangen hør ❤️ Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra sang.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Maskinfører skrev (2 timer siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ skulle ringe tante klokken 21:00 så lader mobilen litt ❤️ ❤️ Hvordan gikk det?🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja sånn delvis og dere ? ❤️❤️ Bare delvis? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Maskinfører skrev (2 timer siden): Sånn da har jeg satt opp Radioen jeg fikk av pappa Juleaften 2020 på soverommet hans og lar den stå på så om han er inne på rommet her så har han litt selskap og kanalen er P24-7 Juleradioen og sangen er Mariah Carey All i want for Christmas is You takk for den flotte julegaven verdens beste pappa ❤️❤️❤️🥰🥰🥰 ✨️🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en finseptemberkveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå