Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (22 minutter siden):

Du vet prisen de er dyre….. jeg betalte 20.000kr til 30.000kr for åpen mobil hos apel oppes jeg viste prisen har et abonnent så bruke så mye gb exe YouTube intet APPEL musikk ja har apel tlf for betaler ikke exe 5000.kr for mobilen å abonnentet er dyrt nei takk 

Man trenger ikke å betale så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (2 timer siden):

Hva betyr det?

Låst mobil det er exe låst til Telenor eller telia  abnomamget er dyrt exe 1 data pakke 300.kr 1 data pakke exe er på 5 gigabyte exe da har brukt op den data pakka mens jeg skrive +youtube å etter neste data pakke koster 350 for 5 gigabyte 

Endret av MR SPEED
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (5 timer siden):

Hva betyr det?

 

MR SPEED skrev (2 timer siden):

Låst mobil det er exe låst til Telenor eller telia  abnomamget er dyrt exe 1 data pakke 300.kr 1 data pakke exe er på 5 gigabyte exe da har brukt op den data pakka mens jeg skrive +youtube å etter neste data pakke koster 350 for 5 gigabyte 

Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredag.♥️♥️

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (7 timer siden):

Låst mobil det er exe låst til Telenor eller telia  abnomamget er dyrt exe 1 data pakke 300.kr 1 data pakke exe er på 5 gigabyte exe da har brukt op den data pakka mens jeg skrive +youtube å etter neste data pakke koster 350 for 5 gigabyte 

Billigere å kjøpte uten lås og ikke dyr mobil. 

Apple pleier å være dyrere og da spesielt nyere versjonene. Finnes bra telefoner til under 5000kr som også er nye. 😊

Vet ikke, men tviler på at @Maskinfører bruker IPhone. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...