Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Til dine barn? Ja, det blir dyrt med barn🥲 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja så glad at det ender med dyreplageri ☹️ Hvordan? Stakkars dyr 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hvordan? Stakkars dyr Katt og hund hunden ble 19 år gammel og veterinæren nektet henne og ta den med hjem ene øyet var gråfarget og klarte knapt og gå Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Katt og hund hunden ble 19 år gammel og veterinæren nektet henne og ta den med hjem ene øyet var gråfarget og klarte knapt og gå Stakkars hund 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Stakkars hund Ja ☹️ ☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september (endret) Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja ☹️ ☹️ Hadde hun barn? Endret 25. september av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Glem det hun hadde jo barnebarn😅 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hadde hun barn? Ja tante har 3 jenter men hører aldri fra disse Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja tante har 3 jenter men hører aldri fra disse Litt trist 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Litt trist Ja ☹️ snart får jeg Fru maskinfører og trenger ingen andre ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja ☹️ snart får jeg Fru maskinfører og trenger ingen andre ❤️ Det er sant, men du må ikke glemme barna om du får det.😁 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er sant, men du må ikke glemme barna om du får det.😁 Nei ønsker bare ei datter så hu har noen å være sammen med ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei ønsker bare ei datter så hu har noen å være sammen med ❤️ Ikke sønn? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (16 minutter siden): Ikke sønn? Tja aner ikke 1 barn er nok så kan hun arve huset til bestefar ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tja aner ikke 1 barn er nok så kan hun arve huset til bestefar ❤️ Ja, men tilfeldig hvilket kjønn man får. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september MR SPEED skrev (1 time siden): Husker første dagen her på diskusjon.no har ikke glemt det dere 2 er i mitt hjerte CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Tusen Takk, du vil alltid være en av våre bestevenner her inne @MR SPEED♥️♥️ Maskinfører skrev (1 time siden): Det er det jeg tenker også dattra på noen og 60 er ikke hjemme før klokken 16:00 09:00-16:00 er mange timer jeg har Peltor XP som betyr at jeg kan snakke i mobilen selv om jeg graver fru Maskinfører elsker disse 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja ☹️ snart får jeg Fru maskinfører og trenger ingen andre ❤️ Er det ei ny jente igjen men huske ble noe tull der du hvile ikke ha ho eller noe i den dur hm Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Cassidy Tvillingene sier Godmorgen Godmorgen vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Tusen Takk, du vil alltid være en av våre bestevenner her inne @MR SPEED♥️♥️ 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (10 timer siden): Ja, men tilfeldig hvilket kjønn man får. Ja er nok det 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå