Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (På 21.12.2023 den 9:31 PM): 2) ikke spam griseprat overalt det er andre tråder for dette Nøff nøff 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det mest rareste i drømmen var at alt dette kunne foregikk hos meg eller hos henne men hos onkelen min Kanskje du overtar huset? 🤔 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja muligens 😀 At du drømmer om henne betyr at du tenker en del om henne, søtt! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): At du drømmer om henne betyr at du tenker en del om henne, søtt! Tenker på henne hele tiden og gleder meg til vi flytter sammen da skal hu få treffe tante og få noe og le av 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Kanskje du overtar huset? 🤔 Hehe han har arvinger og jeg har hus han er naboen min 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Nøff nøff Ja nøff nøff Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tenker på henne hele tiden og gleder meg til vi flytter sammen da skal hu få treffe tante og få noe og le av 😀 Tror du tante blir sjalu? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hehe han har arvinger og jeg har hus han er naboen min 😀 Ja, men tenk om huset blir til salgs og du kjøper. 🤔 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, men tenk om huset blir til salgs og du kjøper. 🤔 Ja gjør nok det med da blir jeg 52 år og det er nok uaktuelt og ta opp 8 000 000,- i lån i den alderen 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tror du tante blir sjalu? Hehe vil nok drite henne ut ta henne med ut å spise for er ikke mye hu kan spise 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja gjør nok det med da blir jeg 52 år og det er nok uaktuelt og ta opp 8 000 000,- i lån i den alderen 😀 Sant, med mindre du blir veldig rik da😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september (endret) Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Sant, med mindre du blir veldig rik da😉 Ja 😀 men han sitter med huset til bestefar også vettu 😀 4X2= 8 000 000,- Endret 25. september av Maskinfører Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hehe vil nok drite henne ut ta henne med ut å spise for er ikke mye hu kan spise 😀 Bare pass på at det ikke det er ubehagelig for Fru Maskinfører. 😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 men han sitter med huset til bestefar også vettu 😀 Tenker det holder med et hus. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Bare pass på at det ikke det er ubehagelig for Fru Maskinfører. 😉 Ja men vi vil nok le seg skakk feks tante kan ikke spise svin pga en gris som hadde reddet en mann fra døden (hu spiser ribbe) en gang endte hun opp med riskrem i stedet for middag pga biff stroganoffen var uspiselig noe betjeninga kunne bekrefte hu spiser ikke kalv pga det er baby også når hu satt i båten sammen med onklene så ba hu til Gud om at de ikke skulle få noe fisk selv spiste hu fisk her om dagen feks visste hu ikke at biff måtte tygges så hu svelget ett biffstykke og holdt på å bli kvelt Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tenker det holder med et hus. Ja 😀 men hadde vært koselig og hatt 2 barn som naboer 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja men vi vil nok le seg skakk feks tante kan ikke spise svin pga en gris som hadde reddet en mann fra døden (hu spiser ribbe) en gang endte hun opp med riskrem i stedet for middag pga biff stroganoffen var uspiselig noe betjeninga kunne bekrefte hu spiser ikke kalv pga det er baby også når hu satt i båten sammen med onklene så ba hu til Gud om at de ikke skulle få noe fisk selv spiste hu fisk her om dagen feks visste hu ikke at biff måtte tygges så hu svelget ett biffstykke og holdt på å bli kvelt Er hun glad i dyr? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja 😀 men hadde vært koselig og hatt 2 barn som naboer 😀 Til dine barn? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Til dine barn? Ja barn 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Forfatter Del Skrevet 25. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Er hun glad i dyr? Ja så glad at det ender med dyreplageri ☹️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå