Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (7 minutter siden):

Skulle tro at hun kunne ringe selv om hun passer hunden?

Det er det jeg tenker også dattra på noen og 60 er ikke hjemme før klokken 16:00 09:00-16:00 er mange timer jeg har Peltor XP som betyr at jeg kan snakke i mobilen selv om jeg graver  fru Maskinfører elsker disse 

3M Peltor WS Alert X Hørselvern.png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Det er det jeg tenker også dattra på noen og 60 er ikke hjemme før klokken 16:00 09:00-16:00 er mange timer jeg har Peltor XP som betyr at jeg kan snakke i mobilen selv om jeg graver  fru Maskinfører elsker disse 

3M Peltor WS Alert X Hørselvern.png

Ser komfertabel ut. :D

Fru Maskinfører virker interessert i mye.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Hva skjedde i drømmen?

Hu var forlatt av kjæresten hu hadde også møttes vi også må vi på sofaen og spiste popcorn også sovnet jeg også våkna jeg og der satt hu og koste med han også spurte jeg hva den het sikkert 2-3 ganger uten å få svar også forsvant alt så ringte hu meg tidligere på dagen og fortalte at hun hadde fått en ny katt og om jeg lurer på hva den het svarte Teledoffen også kallenavn Wifidoffen og det stemte samme som i drømmen også fortalte jeg at hu har hatt en Ford med 4X4 og det stemte en Ford Ranger var den hu kjørte i drømmen men da var vi på nybegynnerstadiet 😀

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Hu var forlatt av kjæresten hu hadde også møttes vi også må vi på sofaen og spiste popcorn også sovnet jeg også våkna jeg og der satt hu og koste med han også spurte jeg hva den het sikkert 2-3 ganger uten å få svar også forsvant alt så ringte hu meg tidligere på dagen og fortalte at hun hadde fått en ny katt og om jeg lurer på hva den het svarte Teledoffen også kallenavn Wifidoffen og det stemte samme som i drømmen også fortalte jeg at hu har hatt en Ford med 4X4 og det stemte en Ford Ranger var den hu kjørte i drømmen men da var vi på nybegynnerstadiet 😀

Veldig rart, men godt å høre at du drømmer. 🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...