Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (8 timer siden):

Ja det blir koselig med besøk av søsken :) bor de i utlandet ? eller bor du langt Nord siden de kommer i Mars/April ? :D 

Det kommer vel mest an på når hun (og svoger som er med de fleste gangene) kan ta seg fri. Men nei, søster bor i Tromsø, resten av oss bor i Brønnøysund hvor vi er fra :) men det er bortimot like langt i avstand som Brønnøysund-Oslo.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 minutter siden):

Det kommer vel mest an på når hun (og svoger som er med de fleste gangene) kan ta seg fri. Men nei, søster bor i Tromsø, resten av oss bor i Brønnøysund hvor vi er fra :) men det er bortimot like langt i avstand som Brønnøysund-Oslo.

Ja det gjør nok det de bor i Tromsø ja Brønnøysund ja der har jeg aldri vært ja det er ett stykke det :D 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Nei best og holde seg i tryggheten :D 

 

N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Ikke jeg heller, jeg har vært på noen få lengre turer, men jeg er ikke noe reisemenneske.

Cassidy Tvillingene har begge to slitt med sosialangst siden vi var 14 år gamle, så det er nok en av grunnene til at vi ikke liker å reise.:yes::yes:

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja det gjør nok det de bor i Tromsø ja Brønnøysund ja der har jeg aldri vært ja det er ett stykke det :D 

Er man to som kjører, kan man ta Brønnøysund-Trondheim på 6 timer, det doble eller litt mer til Oslo muligens.

Brønnøysund-Tromsø tar vel i overkant av et døgn m/ pauser og en ferge et stykke sør for Narvik. Men det er vel mye pga. at veinettet nordover ikke er like godt og rett som sørpå.

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har begge to slitt med sosialangst siden vi var 14 år gamle, så det er nok en av grunnene til at vi ikke liker å reise.:yes::yes:

Da er det forståelig at dere ikke liker å reise. Dere skal få en rose for angsten deres 🌹🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Er man to som kjører, kan man ta Brønnøysund-Trondheim på 6 timer, det doble eller litt mer til Oslo muligens.

Brønnøysund-Tromsø tar vel i overkant av et døgn m/ pauser og en ferge et stykke sør for Narvik. Men det er vel mye pga. at veinettet nordover ikke er like godt og rett som sørpå.

Da er det forståelig at dere ikke liker å reise. Dere skal få en rose for angsten deres 🌹🥰

Hjertelig Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade og varme i hjertene våre.🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene tror at du har glemt at julen varer helt til påske.😉😉

Det hadde vært greit hvis jula begynte når jul SKAL begynne, i månedsskiftet november/desember, men handelsstanden og reklamen begynner med jula så tidlig som september i noen tilfeller og definitivt ila. oktober, så jeg vil også helst ha totalstopp på jula i januar.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Det hadde vært greit hvis jula begynte når jul SKAL begynne, i månedsskiftet november/desember, men handelsstanden og reklamen begynner med jula så tidlig som september i noen tilfeller og definitivt ila. oktober, så jeg vil også helst ha totalstopp på jula i januar.

Cassidy Tvillingene tror ikke at de Ortodokskristne er enige med deg der, for de feirer julen den 6. januar.😉😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (8 timer siden):

Fatter,n etterlot seg ett renoveringsobjekt av ett hus 45 år uten vedlikehold +Demidekk skandalen  (Råte på boks så blir nok å henge fingra i tenker jeg til våren/sommeren 

Høres ut som du har en del å henge fingrene i, du skal få en rose for arbeidet du har å gjøre på huset 🌹😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene tror ikke at de Ortodokskristne er enige med deg der, for de feirer julen den 6. januar.😉😉

Jeg sa januar, ikke 1. januar :p jula må gjerne vare til 6. januar når de ortodokse feirer den, men innen 14. januar, tre uker etter julaften, bør den helst være over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...