Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Tenkt ta den i bilde med exstra chili i er ikke så sterk da blir vann i morgen Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (7 minutter siden): Mon tro hva pappa vil si når hun treffer tante igjen ? Han sitter og ser åssen hun oppfører seg mot sønnen hans de hadde ett nært forhold vet jeg Vet at han ville synes synd på deg. Tenk at du får mer glede av forumvenner enn sin egen tante. ☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Det er veldig sent å ha telefonsamtale, kanskje hun går på medisiner? Hvis dere avtaler å ringe hverandre på et tidspunkt så hjelper det kanskje? Hvis hun fremdeles ignorerer deg så er det rart. Bryr hun ikke om sitt eget tantebarn? Bare blodfortynnende ja men ringer jeg før det er det så masse unnskyldninger at det ligner ikke noe feks fikk beskjed om å ringe henne klokken 18:00 men når jeg ringte satt hu hos kjærringa over gangen nei det hjelper ikke for det bryter hu nei tror ikke hu bryr seg Hu mente jeg kunne få sånn kommunal Bolig det hadde hu veninna hennes men hu var ikke helt god/i vater WTF ? jeg var sønnen til broren hennes og var enearving til nedbetalt hus ? 😳😳den dama er ikke sann (tror hun begynner og bli dement/overforkalka) Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bare blodfortynnende ja men ringer jeg før det er det så masse unnskyldninger at det ligner ikke noe feks fikk beskjed om å ringe henne klokken 18:00 men når jeg ringte satt hu hos kjærringa over gangen nei det hjelper ikke for det bryter hu nei tror ikke hu bryr seg Hu mente jeg kunne få sånn kommunal Bolig det hadde hu veninna hennes men hu var ikke helt god/i vater WTF ? jeg var sønnen til broren hennes og var enearving til nedbetalt hus ? 😳😳den dama er ikke sann (tror hun begynner og bli dement/overforkalka) Cassidy Tvillingene vil bare gi deg flere klemmer vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Vet at han ville synes synd på deg. Tenk at du får mer glede av forumvenner enn sin egen tante. ☹️ Ja det tror jeg ☹️ ja gjør det 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene liker våre nattsamtaler her inne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker våre nattsamtaler her inne.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Bare blodfortynnende ja men ringer jeg før det er det så masse unnskyldninger at det ligner ikke noe feks fikk beskjed om å ringe henne klokken 18:00 men når jeg ringte satt hu hos kjærringa over gangen nei det hjelper ikke for det bryter hu nei tror ikke hu bryr seg Hu mente jeg kunne få sånn kommunal Bolig det hadde hu veninna hennes men hu var ikke helt god/i vater WTF ? jeg var sønnen til broren hennes og var enearving til nedbetalt hus ? 😳😳den dama er ikke sann (tror hun begynner og bli dement/overforkalka) Vet at mange eldre endrer seg veldig (spesielt hvis dem har demens og/eller går på noen typer medisiner). Hun mente du skulle bo på kommunal bolig?? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Dagens Kommentar kunne få sånn Kommunal bolig for det hadde veninna og hu var ikke helt god/i vater men jeg har jo nedbetalt hus ? 😋😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig her inne.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det tror jeg ☹️ ja gjør det 😋 Hadde jeg vært tanten din skulle jeg lagd blåbærcupcakes og sagt unnskyld. 🫐💙 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Vet at mange eldre endrer seg veldig (spesielt hvis dem har demens og/eller går på noen typer medisiner). Hun mente du skulle bo på kommunal bolig?? Ja hu har vel demens hun er 82 og folk sier hun ser ut som 50 det er jo for å være høflig som jeg sier 😀 noen sa til hu at de kunne se hennes foreldre sitte og passe på henne åssen kunne de vite at foreldrene var døde ? Den gangen var hu 75 så aner ikke hva hu mente jeg har jo hus ? På pappas dødsleie klarte hu og hevde hu var like gammel som dattera 66 år så 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Dagens Kommentar kunne få sånn Kommunal bolig for det hadde veninna og hu var ikke helt god/i vater men jeg har jo nedbetalt hus ? 😋😀 Men du klarer deg selv? Ble litt overrasket av kommentaren, men kan hende hun tror noe annet om deg. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men du klarer deg selv? Ble litt overrasket av kommentaren, men kan hende hun tror noe annet om deg. Visst rakker,n klarer jeg meg selv var vel for å være nedlatende ? Jula kunne jeg feire hos henne sa pappa og diverse bare surr hele kjærringa hu bør selge leiligheten som hu bor i (ikke nedbetalt) og flytte på gamlehjem Endret 24. september av Maskinfører Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja hu har vel demens hun er 82 og folk sier hun ser ut som 50 det er jo for å være høflig som jeg sier 😀 noen sa til hu at de kunne se hennes foreldre sitte og passe på henne åssen kunne de vite at foreldrene var døde ? Den gangen var hu 75 så aner ikke hva hu mente jeg har jo hus ? På pappas dødsleie klarte hu og hevde hu var like gammel som dattera 66 år så 😀 Kanksje hun tullet med deg? At du greier deg så bra at hun tullet med det? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja hu har vel demens hun er 82 og folk sier hun ser ut som 50 det er jo for å være høflig som jeg sier 😀 noen sa til hu at de kunne se hennes foreldre sitte og passe på henne åssen kunne de vite at foreldrene var døde ? Den gangen var hu 75 så aner ikke hva hu mente jeg har jo hus ? På pappas dødsleie klarte hu og hevde hu var like gammel som dattera 66 år så 😀 Du hadde jeg vært deg…. Hadde jeg dritte i ho 110% beste slett oxo tlf nr å er de sånn ikke noe samle på 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå