Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 🥗 🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Kjøtt i salat? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Med dressing? Ja 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Kjøtt i salat? Cassidy Tvillingene har kyllingsalat som favorittsalaten vår.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (52 minutter siden): Ja 😋 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Cassidy Tvillingene har kyllingsalat som favorittsalaten vår.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Det er godt. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Det er godt. Det er bra Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Det er godt. Det synes Cassidy Tvillingene også.😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det er bra Ja, skal ha potetsalat fra Bergbys til middag (som tilbehør). Beste potetsalaten man kan få kjøpt. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.😋😋 Spiser ikke mye kjøtt, men av det jeg spiser er det som oftest kylling.🐔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, skal ha potetsalat fra Bergbys til middag (som tilbehør). Beste potetsalaten man kan få kjøpt. Cassidy Tvillingene liker potetsalat med mais og paprika/chili.🥔🥔🥗🥗🌽🌽🌶️🌶️ Spoiler Nam Nam.😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Spiser ikke mye kjøtt, men av det jeg spiser er det som oftest kylling.🐔 Cassidy Tvillingene elsker kjøtt, vi er skikkelig kjøttsultne kjøttspisere.🍖🍖🥩🥩🍗🍗😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker potetsalat med mais og paprika/chili.🥔🥔🥗🥗🌽🌽🌶️🌶️ Skjul innhold Nam Nam.😋😋 Burde prøves Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker kjøtt, vi er skikkelig kjøttsultne kjøttspisere.🍖🍖🥩🥩🍗🍗😋😋 Kjøtt er godt, men er ikke stor kjøttelsker.😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Burde prøves Cassidy Tvillingene elsker sterk mat.🧄🧄🌶️🌶️😋😋 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Kjøtt er godt, men er ikke stor kjøttelsker.😁 Cassidy Tvillingene spiser veldig mye kjøtt.🥩🥩🍖🍖😋😋 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 21.9.2024 den 9:00 PM): Cassidy Tvillingene er en ung mann og en ung kvinne som ,begge to bor i samme kjellerleilighet og vi har det begge to ganske rotete.🤣🤣 men det blir dobbeltroting på oss da.😅😅 Jeg mener at en hver får ha det i sitt hjem som det passer best for den enkelte. "Rot" er også en grei måte å leve i...det kan bli for mye, så om en til sist ikke finner seg selv, da er det på tide å gjøre vårrengjøringen skikkelig. Støv og rot er meget menneskelige ting og støvet lever dessuten sitt egne liv og er vanskelig å vinne kampen mot. "Alle Støvene" er for mange for meg. Rått parti. Kassettspiller skrev (På 21.9.2024 den 10:15 PM): Jeg foretrekker minimalisme og lite rot. 😃 Jeg også, men det er vanskelig å få til. Jeg har for mange ting. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg mener at en hver får ha det i sitt hjem som det passer best for den enkelte. "Rot" er også en grei måte å leve i...det kan bli for mye, så om en til sist ikke finner seg selv, da er det på tide å gjøre vårrengjøringen skikkelig. Støv og rot er meget menneskelige ting og støvet lever dessuten sitt egne liv og er vanskelig å vinne kampen mot. "Alle Støvene" er for mange for meg. Rått parti. Jeg også, men det er vanskelig å få til. Jeg har for mange ting. Cassidy Tvillingene er veldig glade i rot.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (3 timer siden): Ja, skal ha potetsalat fra Bergbys til middag (som tilbehør). Beste potetsalaten man kan få kjøpt. Hørtes godt ut Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september MR SPEED skrev (2 timer siden): YEAH YEAH YEAH YEAH Maskinfører skrev (6 timer siden): Hørtes godt ut Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ Ønsker dere også godtirsdag ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå