Maskinfører Skrevet 26. januar Forfatter Del Skrevet 26. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja men Cassidy Tvillingene synes at trollingen deres også kan være ganske plagsom og irriterende til tider. Ja den kan det samme som med Q-Melk Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja den kan det samme som med Q-Melk 😉😉 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Q-Melk Er Q melk ikke bra? Kjøper Q melk jeg har gjort en god stund . 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe Geitemelk vi.🐐🐐🥛🥛 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe Geitemelk vi.🐐🐐🥛🥛 Åå. Det visste jeg ikke om at der er en gang. Sånn melk er bra? Har ikke greie på melk, men syns noen Q melker virker friskere enn tilsvarende Tine melker. Endret 27. januar av Delvis 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): 😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Delvis skrev (9 minutter siden): Er Q melk ikke bra? Kjøper Q melk jeg har gjort en god stund . Drikker det nå synes den til og med er bedre enn Litago mere sjokoladesmak 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Delvis skrev (4 minutter siden): Åå. Det visste jeg ikke om at der er en gang. Sånn melk er bra? Har ikke greie på melk, men syns noen Q melker virker friskere enn tilsvarende Tine melker. Q-Melk er bedre enn Tine smakt geitemelk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (4 minutter siden): 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Delvis skrev (7 minutter siden): Åå. Det visste jeg ikke om at der er en gang. Sånn melk er bra? Har ikke greie på melk, men syns noen Q melker virker friskere enn tilsvarende Tine melker. Cassidy Tvillingene liker den stramme syrlige smaken på både geitemelk og på hvit geitost.🐐🐐🥛🥛⬜⬜ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker at det er aktivitet her i tråden nå i natt.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker at det er aktivitet her i tråden nå i natt.🥰🥰 🥰🥰 Ja jeg også begynner og lukte KG nå 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 Ja jeg også begynner og lukte KG nå 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker oss best her på Diskusjon vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker oss best her på Diskusjon vi.🥰🥰 Dere gjør det ja 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Dere gjør det ja 🥰🥰 For det er her på Diskusjon Cassidy Tvillingene har vært lengst.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): For det er her på Diskusjon Cassidy Tvillingene har vært lengst.🥰🥰 Det er det ja 🥰🥰 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): hvit geitost. Der er jeg enig. Like både hvit og brun geitost 🙂 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker at det er aktivitet her i tråden nå i natt.🥰🥰 Holdt på å lage en youtube video som er 1 time lang, og det ble sent med prosessen så da stakk jeg innom her mens jeg venter. 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Delvis skrev (1 minutt siden): Der er jeg enig. Like både hvit og brun geitost 🙂 Cassidy Tvillingene liker hvit geitost.⬜⬜ Men vi liker ikke brun geitost noe særlig, men det er nok fordi vi ikke er så glade i brunost.🟫🟫 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå