Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Jeg foretrekker minimalisme og lite rot. 😃 Cassidy Tvillingene hadde friket helt ut, hvis vi skulle hatt det konstant ryddig hjemme. Vi megaelsker å rote.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde friket helt ut, hvis vi skulle hatt det konstant ryddig hjemme. Vi megaelsker å rote.🤣🤣👍👍 Nei takk til rot☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september (endret) Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Nei takk til rot☹️ Cassidy Tvillingene tenker at det er forskjell på å ha orden i rotet, enn å ha uorden i rotet.😉😉 Endret 21. september av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at det er forskjell på å ha orden i rotet, enn å ha uorden i rotet.😉😉 Fremdeles rot🙁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fremdeles rot🙁 Cassidy Tvillingene sier nei takk til å ha det ryddig vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier nei takk til å ha det ryddig vi.😉😉 Blir ingen husmor av dere hehe😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Blir ingen husmor av dere hehe😉 Nei det blir bare to rotekopper av Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nei det blir bare to rotekopper av Cassidy Tvillingene.😉😉 Får litt panikk av rot. 😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Får litt panikk av rot. 😂 Og Cassidy Tvillingene får litt panikk av at det er for ryddig.😅😅 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Og Cassidy Tvillingene får litt panikk av at det er for ryddig.😅😅 Hvorfor?😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hvorfor?😅 Cassidy Tvillingene synes nok at rommet blir for tomt uten rot, når vi kommer inn på et ryddig rom. Så får vi bare lyst til å rote noe skikkelig sånn at det føles mer hjemmekoselig for oss.😅😅 Lenke til kommentar
Oknok Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Hahaha dere er er koselig gjeng. 😊 Dette er kanskje den meste spamfulle tråden jeg har sett noen gang, men det er også en av de triveligste trådene jeg har sett. Blir alltid i godt humør av å være innom her. 🧡 Jeg har forresten en tendens til å få det rotete. Liker det ikke men det er liksom et naturtalent som er vanskelig å temme. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes nok at rommet blir for tomt uten rot, når vi kommer inn på et ryddig rom. Så får vi bare lyst til å rote noe skikkelig sånn at det føles mer hjemmekoselig for oss.😅😅 Hvordan kan man ikke like å ha et tomt og fint rom med duften av blomster?🌸 Gleden av å vaske.💗 (Nå kommer folk til å tro at jeg tuller) Endret 21. september av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Oknok skrev (5 minutter siden): Hahaha dere er er koselig gjeng. 😊 Dette er kanskje den meste spamfulle tråden jeg har sett noen gang, men det er også en av de triveligste trådene jeg har sett. Blir alltid i godt humør av å være innom her. 🧡 Jeg har forresten en tendens til å få det rotete. Liker det ikke men det er liksom et naturtalent som er vanskelig å temme. Tror alle har litt rotete til tider. 😉 Koselig at du er innom tråden!💗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Oknok skrev (4 minutter siden): Hahaha dere er er koselig gjeng. 😊 Dette er kanskje den meste spamfulle tråden jeg har sett noen gang, men det er også en av de triveligste trådene jeg har sett. Blir alltid i godt humør av å være innom her. 🧡 Jeg har forresten en tendens til å få det rotete. Liker det ikke men det er liksom et naturtalent som er vanskelig å temme. Cassidy Tvillingene er også to rotekopper av natur.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hvordan kan man ikke like å ha et tomt og fint rom med duften av blomster?🌸 Gleden av å vaske.💗 (Nå kommer til å tro at jeg tuller) Cassidy Tvillingene liker duften av blomster ute om sommeren, vi mener at blomstene skal være ute i det fri og ikke inne.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker duften av blomster ute om sommeren, vi mener at blomstene skal være ute i det fri og ikke inne.😉😉 Ikke parfyme? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ikke parfyme? Cassidy Tvillingene kan faktisk bli litt småkvalme av parfymelukt.🤢🤢 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Katta her 😻😻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå