Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (28 minutter siden): Jeg drikker kaffe nå, skal du ha litt?☕ Termoskaffe er litt av en vibe. Ja takk kaffe smaker alltid godt 😀☕☕ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (30 minutter siden): Synes jeg kjenner igjen tapetet. 😁 Såpass ja 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja takk kaffe smaker alltid godt 😀☕☕ Ja, bare ikke la den bli kald! 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Såpass ja 😀 "Gamle" hus 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): "Gamle" hus Ja der har det ikke vært stor framgang eller 1978 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Ja, bare ikke la den bli kald! Nei 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja der har det ikke vært stor framgang eller 1978 😀 Kan være hyggelig med "gammel" stil. 😁 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Kan være hyggelig med "gammel" stil. 😁 Ja det kan det men spørs om fru Maskinfører liker det ? 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Maskinfører skrev (32 minutter siden): Ja det kan det men spørs om fru Maskinfører liker det ? 😀 Ja, det kan hende du må pusse opp! 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september @Maskinfører du får se på hva slags stil Fru Maskinfører liker i huset hennes. 😃 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (11 minutter siden): @Maskinfører du får se på hva slags stil Fru Maskinfører liker i huset hennes. 😃 Ja får det 😀😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Ja, det kan hende du må pusse opp! Ja må nok det 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja får det 😀😻😻 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja må nok det 😀 Jeg forestiller meg mye rot hos deg😛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Maskinfører skrev (5 timer siden): Ønsker dere også en godlørdag ❤️❤️ sovna jeg ☹️☹️ Maskinfører skrev (3 timer siden): Sånn da har jeg satt inn ny lysbryter også 😀😋 MR SPEED skrev (5 timer siden): Vet ikke om hjelper deg…. Men Jeg prøver da Kassettspiller skrev (2 timer siden): Jeg drikker kaffe nå, skal du ha litt?☕ Termoskaffe er litt av en vibe. Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ Godlørdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Jeg forestiller meg mye rot hos deg😛 Du gjør det ? 😋 Hvorfor ? ☹️😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Godlørdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Du gjør det ? 😋 Hvorfor ? ☹️😋 Mann som bor alene 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ namnam Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): namnam 😋😋 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå