Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja skal skifte noen kontakter og lamper samt brytere😀 og dere 😀 Det høres toppers ut!! Cassidy Tvillingene skal få fisketur, og på Mc`ærn og så skal vi på en liten skogstur.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tuss er sjefen! Fant du det først ut nå??😜😜 For det har Cassidy Tvillingene visst lenge vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det høres toppers ut!! Cassidy Tvillingene skal få fisketur, og på Mc`ærn og så skal vi på en liten skogstur.😊😊 Ja men det blir koselig 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Så bra! Ja 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Hva skjer? Ikke no spessielt enn der ? 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja men det blir koselig 😀😀 Ja det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Fant du det først ut nå??😜😜 For det har Cassidy Tvillingene visst lenge vi.😉😉 😅 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ikke no spessielt enn der ? 😀 Bare den kommentaren om tanten din bare😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (6 minutter siden): 😅 🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): 🤣🤣👍👍 Suppe til mat? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Suppe til mat? Cassidy Tvillingene skal ikke være suppegjøker i dag.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (31 minutter siden): Bare den kommentaren om tanten din bare😅 Ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Ja det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊 Det er bra 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 😀😀 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal ikke være suppegjøker i dag.😉😉 Mat Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja 😀 Den er grei! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Den er grei! Ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja 😀 Nei 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. september Forfatter Del Skrevet 21. september SVK2 skrev (På 21.8.2024 den 11:46 PM): Takk! Gøy å se deg igjen også! Jeg har jo matlagingsprosjektet mitt nettopp fordi jeg ikke klarer å lage mat selv. I tillegg til at jeg valgte matretter som hamburger, pizza og pannekaker for å spare penger ved å slippe å kjøpe det fra gatekjøkkenet. Så valgte jeg matretter jeg spiser ofte. Tenkte det var en grei strategi å prøve å lære å lage maten jeg spiser ofte. For da burde det være overkommelig å få mengdetrening. I tillegg til at gevinsten blir stor siden det er mat jeg faktisk spiser ofte. Åssen går det @SVK2 ? 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå