Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Lenge siden? Ja det er noen år siden Cassidy Tvillingene har opplevd sånt her inne. Vi ville bare si ifra med erfaringene våre, vi vil ikke at du skal tro at vi prøver å moralisere eller bestemme hva andre skal skrive eller ikke, for det prøver vi ikke på. Vi bare vil dele av erfaringer vi har hatt. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja det er noen år siden Cassidy Tvillingene har opplevd sånt her inne. Vi ville bare si ifra med erfaringene våre, vi vil ikke at du skal tro at vi prøver å moralisere eller bestemme hva andre skal skrive eller ikke, for det prøver vi ikke på. Vi bare vil dele av erfaringer vi har hatt. Ja, men jeg tenker at folk på forumet er flinkere til å følge reglene som er satt av forumet og i denne tråden. Det kan dessverre skje, men da kan dem skape kvalme av alt mulig rart. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, men jeg tenker at folk på forumet er flinkere til å følge reglene som er satt av forumet og i denne tråden. Det kan dessverre skje, men da kan dem skape kvalme av alt mulig rart. Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Vi føler oss mye tryggere her på Diskusjon enn på KG.😊😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Vi føler oss mye tryggere her på Diskusjon enn på KG.😊😊 Det er bra! ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Det er bra! ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (2 timer siden): Sånt kan dessverre komme av mange ting. Men siden @Maskinfører er ganske åpen om livet sitt her, så vurderte jeg at det var innenfor. Jeg har heldigvis ikke sett det når jeg har vært innom forumet, men jeg skal huske på dette fremover siden dere har mer erfaring! ❤️ Ja det kan det ☹️❤️ ja det er innafor det ❤️ ja vi har erfaring ❤️😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (2 timer siden): Ja, det kan dessverre være tilfelle. Da velger jeg heller å støtte dem i stedet for å gi råd nå, med mindre de ber om det. Håper ikke jeg ødela for deg @Maskinfører!❤️ Jeg setter pris på det @Kassettspiller er glad i deg ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Vi tenker mye på dere også samt @Kassettspiller ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (2 timer siden): Kanskje invitere deg selv til jul og bli la dem bli mer kjent med deg? Ja kanskje det ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det kan det ☹️❤️ ja det er innafor det ❤️ ja vi har erfaring ❤️😀 Noen er mer åpne enn andre og det er greit det også! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (2 timer siden): Ikke tro det! Du virker som en fin mann!❤️ Ja jeg er det du også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Noen er mer åpne enn andre og det er greit det også! Ja det er det ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker mye på dere også samt @Kassettspiller ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på alle våre forumvenner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jeg setter pris på det @Kassettspiller er glad i deg ❤️ Glad i deg også!❤️ 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Vi tenker mye på dere også samt @Kassettspiller ❤️❤️ mjau 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg er det du også ❤️❤️ Fin mann?😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Glad i deg også!❤️ 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja kanskje det ❤️❤️ Jeg håper du får en lettere tid fremover uansett. 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er det ❤️ Ja og det kan hjelpe andre som er i lignende situasjoner.❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fin mann?😂 😉😉 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): mjau Cassidy Tvillingene sier Mjau Mjau Voff Voff.😻😻🐶🐶 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå