Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (8 timer siden):

Om et par måneder kommer søstra mi på besøk en ukes tid og har med seg guttungen og hunden sin, så da blir det vel litt hundekos her og 🥰

Ja det blir koselig med besøk av søsken :) bor de i utlandet ? eller bor du langt Nord siden de kommer i Mars/April ? :D 

Lenke til kommentar
leticia skrev (6 timer siden):

Du må bare la de ta den tiden det trenger. Jeg brukte 2 år på å komme meg over tapet av min bestemor, som for meg var min trygghet i livet. Bestefaren min som brått døde da jeg var 10 år tror jeg egentlig aldri jeg har kommet helt over. Slikt setter dype spor i et barn. (Jeg bodde i samme huset som besteforeldrene da jeg vokste opp). Håper det finnes noen andre rundt deg ❤️ - og hvis ikke så har du oss her inne som kanskje kan hjelpe litt på smerten og tapet du føler på ❤️ 

Kondolerer til deg også ja sånt er trist ❤️ sorgen er stor nå sitter jeg jo bare inne på kveldene (jobber  fram til 17:00)  jeg besøkte han jo fra klokken 17:00-22:15 så det er jo en stor overgang og bare reise hjem og sitte der sånn nei bestefar døde i 1995 og så han aldri igjen savner han også vokste opp på barnehjem så jeg og foreldrene mine tapte 16 sammen mamma gikk bort i 2011 58 år gammel da var jeg 23 år og pappa gikk bort når jeg var 35 år han ble 78 år bestefar ble 88 år vi har familieeiendom hvor det bor noe slekt men nå er det vinter så da sitter vi hver for oss så juleaften feiret jeg på kirkegården ❤️ tusen takk for det ja vet jeg har dere ❤️ 

 

Sorgen vil nok muligens løsne litt om 2-3 måneder når man kan være ute og pusle litt ❤️

 

Fatter,n etterlot seg ett renoveringsobjekt av ett hus 45 år uten vedlikehold +Demidekk skandalen  (Råte på boks så blir nok å henge fingra i tenker jeg til våren/sommeren 

 

Bilde nummer 1 Der ser du faktisk den Nøttebrune beisen pappa beiset huset i når det var nytt i 1978 deretter ble det beiset med Demidekk bordene er faktisk fuktige helt inn bordene har råtnet under beisen så min plan er å skrape og male huset i sommer sånn at det blir litt penere og innen 2-3 år kle det om og skifte vinduer ;) snakket med en byggmester jeg kjenner som kledde om en rekke hus på 2002 tallet og Jotun tok regninga hadde pappa hatt internett den gangen så hadde han fått lest artikkelen og fått reklamert 8 bord skal jeg skifte + vindskier deretter skal huset males Vestlandsrød :) 

 

https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/advarer-mot-dekkbeis-1.268002

 

 

IMG_20240123_153615_764.thumb.jpg.5641d8d852c37f9cf627c5a4c49b8dcb.jpg

IMG_20240123_154024_724.thumb.jpg.caafd215a8db484081d1521f585e12b7.jpg

IMG_20240123_153735_828.thumb.jpg.9403acb087a564e74f493b787da5b613.jpg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
trn100 skrev (3 timer siden):

Godt å høre! 🙂 Du bor ikke tilfeldigvis på Hadeland og driver med snøfjerning vel? 😉 (Har ALDRI sånt hell men den som gir seg osv... 😉 🙂

Ja ;) nei dessverre det gjør jeg ikke jeg bor i Tønsberg 😀 men ja jeg driver med snø fjerning Fendt med fres og plog :D du har ikke det nei ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Ja ;) nei dessverre det gjør jeg ikke jeg bor i Tønsberg 😀 men ja jeg driver med snø fjerning Fendt med fres og plog :D du har ikke det nei ;) 

Kjenner ei jente som bor rett utenfor Tønsberg! ❤️ Vi har en maskinfører her som fjerner snø, men hver gang han kjører forbi vokser haugen utenfor fordi han fjerner den på feil side! 😞

Si i fra hvis du kjører forbi da, så skal jeg sette på kaffe og forsøke å stoppe deg i farta! 🙂

Ha en ellers strålende kveld og helg! ❤️ Generelt er jeg dog imponert over jobben dere gjør i disse tider! 🙂
 


 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
trn100 skrev (35 minutter siden):

Kjenner ei jente som bor rett utenfor Tønsberg! ❤️ Vi har en maskinfører her som fjerner snø, men hver gang han kjører forbi vokser haugen utenfor fordi han fjerner den på feil side! 😞

Si i fra hvis du kjører forbi da, så skal jeg sette på kaffe og forsøke å stoppe deg i farta! 🙂

Ha en ellers strålende kveld og helg! ❤️ Generelt er jeg dog imponert over jobben dere gjør i disse tider! 🙂
 


 

Du gjør det ja :) bor utenfor Tønsberg selv jeg :) hehe så han freser snøen inn på eiendommen din ? :( ❤️ ja det blir nok ikke før til Våren/Sommer,n skal vel oppover de traktene med tiden :) ha en stålende kveld/helg du også ❤️ja vi gjør den veldig god jobb også har inntrykk av det :D fin sang forresten :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (15 minutter siden):

Du gjør det ja :) bor utenfor Tønsberg selv jeg :) hehe så han freser snøen inn på eiendommen din ? :( ❤️ ja det blir nok ikke før til Våren/Sommer,n skal vel oppover de traktene med tiden :) ha en stålende kveld/helg du også ❤️ja vi gjør den veldig god jobb også har inntrykk av det :D fin sang forresten :D 

Jeg tror selvsagt ikke alle snøfjernere/snøkonsentarotere er like ille, så kaffen er uansett klar! 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
trn100 skrev (1 time siden):

Kjenner ei jente som bor rett utenfor Tønsberg! ❤️ Vi har en maskinfører her som fjerner snø, men hver gang han kjører forbi vokser haugen utenfor fordi han fjerner den på feil side! 😞

Si i fra hvis du kjører forbi da, så skal jeg sette på kaffe og forsøke å stoppe deg i farta! 🙂

Ha en ellers strålende kveld og helg! ❤️ Generelt er jeg dog imponert over jobben dere gjør i disse tider! 🙂
 


 

🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 timer siden):

Kondolerer til deg også ja sånt er trist ❤️ sorgen er stor nå sitter jeg jo bare inne på kveldene (jobber  fram til 17:00)  jeg besøkte han jo fra klokken 17:00-22:15 så det er jo en stor overgang og bare reise hjem og sitte der sånn nei bestefar døde i 1995 og så han aldri igjen savner han også vokste opp på barnehjem så jeg og foreldrene mine tapte 16 sammen mamma gikk bort i 2011 58 år gammel da var jeg 23 år og pappa gikk bort når jeg var 35 år han ble 78 år bestefar ble 88 år vi har familieeiendom hvor det bor noe slekt men nå er det vinter så da sitter vi hver for oss så juleaften feiret jeg på kirkegården ❤️ tusen takk for det ja vet jeg har dere ❤️ 

 

Sorgen vil nok muligens løsne litt om 2-3 måneder når man kan være ute og pusle litt ❤️

 

Fatter,n etterlot seg ett renoveringsobjekt av ett hus 45 år uten vedlikehold +Demidekk skandalen  (Råte på boks så blir nok å henge fingra i tenker jeg til våren/sommeren 

 

Bilde nummer 1 Der ser du faktisk den Nøttebrune beisen pappa beiset huset i når det var nytt i 1978 deretter ble det beiset med Demidekk bordene er faktisk fuktige helt inn bordene har råtnet under beisen så min plan er å skrape og male huset i sommer sånn at det blir litt penere og innen 2-3 år kle det om og skifte vinduer ;) snakket med en byggmester jeg kjenner som kledde om en rekke hus på 2002 tallet og Jotun tok regninga hadde pappa hatt internett den gangen så hadde han fått lest artikkelen og fått reklamert 8 bord skal jeg skifte + vindskier deretter skal huset males Vestlandsrød :) 

 

https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/advarer-mot-dekkbeis-1.268002

 

 

IMG_20240123_153615_764.thumb.jpg.5641d8d852c37f9cf627c5a4c49b8dcb.jpg

IMG_20240123_154024_724.thumb.jpg.caafd215a8db484081d1521f585e12b7.jpg

IMG_20240123_153735_828.thumb.jpg.9403acb087a564e74f493b787da5b613.jpg

Oisann - ser ut som du har nok å henge fingrene i til våren ja. Vestlandsrød er fin farge :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...